passatisør Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 hei. kanskje ett dumt spørsmål for kjennere, men er min første kadett så jeg lurer litt.... er det register reim eller er det kjede, på kadett 1,2 N..?? og er det noen som kan/har grunn-innstillinger fabrikk innstillinger til forgasseren?? får den ikke helt til, den fusker litt under pådrag, og jager litt uten pådrag når jeg ligger javnt i rundt 90. pluss at den gir seg på høyt turtall på full gass med motstand. men vet jo ikke om den får for mye/lite luft/bensin osv. fordeler er nesten ny, stiften ser bra ut, og den tenner på alle fire nye pluggene, så da kan jeg ikke tro det er mer enn en justerings sak. håper på svar..;) Siter tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 heluU, er ikke kjåken som har hekta seg litt? gjør litt på min av og til så eg bare trykker veieren/den hanken med fjære i motor rommet ned igjen så går den jevnt.. Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatisør Skrevet September 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 heluU, er ikke kjåken som har hekta seg litt? gjør litt på min av og til så eg bare trykker veieren/den hanken med fjære i motor rommet ned igjen så går den jevnt.. takk..;) det skal jeg få sjekket ut imorra.. Siter tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 jupp Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg