texas_ranger Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 jadda, ny bil betyr nytt anlegg. har vært og handla inn litt godsaker nå. 2 stk komponentsett 6,5" (ESK165L) 1 stk 10" subb (HX250D) 1 stk monoblokk 1000w RMS (1ohm) (EP1D) 1 stk 4 kanaler 4X60 i 4ohm (EP4) 1 stk batteri terminal med innebygget sikring 1 stk batteriterminal til Minus 1 stk Basskasse pluss litt noen demper plater og litt kabler. bilen skal desverre til lakkering på mandag så får ikke begynt og gjøre noe med dette før tidligst onsdag. men hva tykkes? forøvrig skal det rettes en takk til gutta på installbay for god service og hjelp med utplukking av komponenter. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snudii Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Hvilken bil er det skal inn i da? Er det Mazdaen eller? Blir sikert kanon dette. Legg ut masse bilder da under monteringen da ;) og gjør en skikkelig jobb, noe som jeg tror du kommer til, men er for mange som slurver, hehe Siter Bmw 325i :D Vinterleketøy! -Seat Leon 1.6-Turbo. Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet September 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 er mazdaen ja. er igrunnen ganske greit og bygge anlegg i de bilene. så tror det skal bli bra dette. får bilen igjenn fra lakkering i mårra regner jeg med. så har jeg handla 25mm2 RK til strøm pluss en del niter og kabelsko. :D Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 har du handlet? send meg i tilfelle en pm med prisene du fikk ;) ?? Verksted du skal stå i eller bare det det er plass?? Savner en plass jeg kunne stått når kulda trår til ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet September 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 fikk bare en pakke pris. står i garasjen jeg :D men en liten uppdate: har trekt opp tillførsel og bytta ut den gamle minus lederen fra batteriet med en ny 50mm2. ellers har jeg trekt opp ledere ut i den høyre døra bak og montert ferdig der. har også demontert den høyre fremmdøra for og begynn der. MEN ett lite problem er det at mazda har sånn arti plugg and play i døren. altså, lederene er ikke trekkt rett i fra copeen til døra, i overgangen der sitter det en plugg sånn at hvis man skal finne på og bytte dør ei gang i tida så er det bare plugg and play, men det er ufattelig vrient og få igjennom ledningene der. i den døra som er ferdig måtte jeg gå ned i fra 1,5mm2 til 1mm2 en leder og borre små huller i pluggen hvor det ikke var tilkbolings pinner for så og pirke og lirke de igjennom, men forran er det ufattelig fult og enda trangere, så er litt spent på hvordan jeg skal klare og komme ut i døra der, har ikke sett så nøye på den døra enda, så hvis jeg er heldig kan jeg klare og få bort ett hull rett over den pluggen slik at jeg få ledningen igjnnom. har telefonen full av bilder så kommer n bilde uppdate etter vært. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet September 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 jepp da var jeg ferdig for denne gang :D mangler bare litt instilling, men jeg var lei av og tasse rundt i garasjen nå så det får vente littegrann, det er greit og være to på slikt også. blei meget fornøy med resultatet :D spiler flott det lille jeg har fått prøv det. åsså kommer xenon lysa mine i løpet av uka nå :D så det blir flott og få litt lys også. bilde uppdate kommer om non få dager, har ikke blitz på telefonen så det var for møkt til og ta bilder nå. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 fett! kjenner bil problemet med dørene, en av grunnene til at det går tregt her... Da mangler bare bildene ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddove Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Du har jo disse, de er på lager på InstallBay på Evje: http://installbay.no/product_info.php?cPath=67_74&products_id=394 Funker bra men må jo bore hull og da må i de fleste tilfeller døren av desverre. Siter Audi 80RS 2,8 V6 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet September 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 har ikke fått tatt noen sluttbilder men har har dere ijallefall det jeg har av bilder :P Beste verktøyet man kan han når man bygge anlegg, ei sjikkelig kabelsko tang oppgradering av jordingskabel til batteriet, viktig og bruk niter for sikker kontakt. krympestrømpe med lim sikrer at lederen henger godt fast den gamle jordingskabelen ferdige opgradering av jordkabel demontert den en bakdøra og satt inn 6,5" ferdig montert bakdør nærbilde av diskant i bakdør ferdig montert i fremmdør. forsterkere og diverse delefiltere og litt kabling montert på ryggen av baksetene Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 ser jo helt kanon ut detta jon:D klar for å tukle litt i morra? tenkte på instilling, prøve litt:) blei satt stor pris på at du tok med deg litt mdf oppover når du handla i alle fall:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 ser jo helt kanon ut detta jon:Dklar for å tukle litt i morra? tenkte på instilling, prøve litt:) blei satt stor pris på at du tok med deg litt mdf oppover når du handla i alle fall:D få den late skoleraua di over hit da! jeg skulle nå samma veien så kunne like godt være litt hyggelig i samme slengen :D sjøl om jeg muligens var litt i overkant snill, kjørte med for stor henger på firmabilen og lasta var noe dårlig sikra :ratatatat men fikk ikke noe pes så da gikk det greit. edit: har også fått montert xenon lysa nå, men også de mangler justering :D også har jeg lekt meg litt og kobla opp to blå katoder på undersida av hattehylla som slår seg på når man åpner bagasjerommet :P Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg