ascona power Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 hei. hørte av ein at det gikk an å kjøpe volvoaksel som var modifisert til å passe ascona b..noen som vet hvem som selger det, eller så må æ lage ein selv. Siter ascona b 2,0s= prosjektsolgt NYTT PROSJEKT: ascona b racing/drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Tror ikke det er noe som selges ferdig, må enten tilpasse sjøl eller få et firma til å gjøre det. Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor-Eivind Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 protrim i valdress tilpasser volvo aksler til ascona. bolt on i selve bilen. Siter Opel ascona b-16v Opel Calibra 4x4 turbo Audi a4 1,8tq Suzuki drz-400sm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 og du får heller ikke godkjent det på bt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Hva er det BT godkjenner i disse dager i allefall???? Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor-Eivind Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 de tar jo motorer iallefall da. men det er ikke mye jobb/penger du skal legge i en volvo aksel før du likjærne kunne kjøpt en gsi bakaksel. Siter Opel ascona b-16v Opel Calibra 4x4 turbo Audi a4 1,8tq Suzuki drz-400sm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaTic Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 http://www.engelund-racing.com/ Lager også. Gsi bakaksel ikke så lett å få tak i lenger. Dersuten e volvo akselen mye sterkere. Ivaffall :) Siter http://sfjgatebil.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robinrendum Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Skulle hatt meg en Manta GSI bakende jeg, lei av å spøle på ett hjul ;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tropax Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 har hørt at det må være fourlink då for volvo aksel er det ikke bare å bytte sperre vist du vill ungå spinning på et hjull? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robinrendum Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Bare og bytte ja, men må først få tak i med bakende. Tenkte meg den manta gsi :) Ring meg og noen har den, og vill bli kvitt den. Helst ikke noen formue jeg vil gi da :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundråførr Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 har sperre aksel med den store zf diffen til salgs, gått lite å DEN funker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelManta Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 har sperre aksel med den store zf diffen til salgs, gått lite å DEN funker Hei. Har du GSI bakaksel fortsatt for salg? Prisantydning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg