Gå til innhold

Fikk bilen ødelagt - sender regningen til kommunen

Ranger emnet

Scampi

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

– Men dette hullet ligger i Dyreveien, som er fylkesvei. Og dermed er det vel Statens vegvesen du bør sende kravet til?

– For meg som menigmann er det Rygge kommune som bør sørge for at veinettet er i brukbar stand.

Den var jammen tynn.

Skal alle som kjører ut på vinterstid sende regninga til firmaet som har brøytinga da eller?

Ja vi har dårlige veier, men det får da være måte på annsvarsfraskrivelse! Tror ikke veiene blir bedre dersom kommune/stat skal stå for BILvedlikeholdet i tillegg.

Signaturen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja veien e litt dårli, vell å merke i klæbu kommune, der har safalten segge ned, slik at når jeg kjører bilen min, så tar bunnpanna neddi. irriterende, må no skifte ny bunnpanne, fordi den pluggen /muttern er slått skjeiv.

har lenge tenkt å klage på¨dette, men hjeøper fint lite. de har nå lagt ny asfalt der:)

VW Touran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. tror nokk han kommer på en smell der ass!

11.lapper for demper bytte forran?... dæven den gubben er lurt!

ja, betalte ca 5500 for gule koni rund baut på volvo'n...så det der var dyyyrt!!!!!!!!!!!!!

Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing

Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P

kjører nissan primera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er faens så enig jeg... pga de røde foræderne er veiene våre slik... vi betaler avgift på vei men pengene går til ett eller annet faensland... er IKKE riktig

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider