Gå til innhold

Streetmeet Skedsmohallen lørdag 4 oktober kl. 20.00(var Mariholtet

Ranger emnet

Tony_VAG

Anbefalte innlegg

hehe fikk en kjede-sms igår kveld at det var meet på ingerstrand, hehe greit om man er enig hvor det skal være hen da :)

Har ikke sett noe reklame for det treffet og dette treffet her har vært utlyst i over 3 uker. Da er det bare å gratulere den eller de som drar igang et "konkurrende" treff i samme område.

VW Passat 05 1,9TDI 100 HK

Nedre Romerike gatebil- http://www.nerogatebil.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir det mye folk da tro?

Verdt turen helt fra Lillehammer?

Kom du eller?

Var veldig bra oppmøte. mellom 150-200 biler på det meste og mye morro. Selvom det var kaldt så så folk ut til å ha det fint.

Satser på like bra eller bedre neste år!

VW Passat 05 1,9TDI 100 HK

Nedre Romerike gatebil- http://www.nerogatebil.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom du eller?

Var veldig bra oppmøte. mellom 150-200 biler på det meste og mye morro. Selvom det var kaldt så så folk ut til å ha det fint.

Satser på like bra eller bedre neste år!

Nei ble ikke noe tur på meg denne gangen gitt.

Dårlig vær som satte en stopper for det dessverre.

sleng ut bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og kjørte go cart i går. Men tok en tur bort etterpå i 22:30 tiden. Da var det en hel bråte som dro. Var dusk regn og relativt kjølig. Var noen 240'r som spant litt. En Camry eller hva det var som spant rundinger i revers med FWD. Og en 200SX.

Fikk ikke med meg starten så håper det kommer noen bilder?

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ironi] Jævli rått å se hvor mange som faktisk klarte å ta minst EN hel piruett ...selv på vått føre...[/ironi]

Blir oppgitt jeg.

Må huske at det er endel på 18 år med nytt ferskt sertifikat som prøver seg også da. Kan jo være dems første gang og alle må starte ett sted for å lære.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår