Baufish Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 På mondeoen min har baklysene mine begynt å lyse vilt ved bruk av blinklys, så jeg mener på at jeg har en jordingsfeil. Finnes det en smart metode å finne feilen på? Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Har du hengerfeste ville jeg begynt med å sjekke hengerfestekontakten ihvertfall. Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Kan godt hende at kontaktene begynner å bli litt dårlige på lampene. Skru opp kontaktene og rens dei for irr. Bruk sandpapir slik at du er sikker på at det er bra kontakt Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg