kenneth91 Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 har gassermotor kan jeg sette på kn filter, ikke insatsfilter.. ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 ja Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth91 Skrevet September 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 hjelper det noe må jeg tav hele den boksen som sitter midt på motoern? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Hjelper ikke stort neui, og du må ta av boksen ja. Vil antagelig bli bedre med orginalen, da den har større sjanse for å suge inn kald luft, enn et åpent filter rett over eksosmanifolden Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Hvis man modder litt og legger filteret et annet sted enn rett på motoren er det selvsagt bedre, men filter på originalmotor betyr ikke mye i det hele tatt. Får selvsagt litt grovere lyd, men. En kompis av meg kjøpte Green-filter til Golf 3 nå, det monteres helt inntil det plastinnsuget eller hva jeg skal kalle det, blir varmt for å si det sånn.. Har snakka med turbo-gutter som har tatt vekk sitt åpne filter og satt inn originalfilteret igjen, etter andre mods, og tjent effekt på det. Innsatsfilter er vinneren, men på en liten Jetta-motor merker du nok ingenting fra eller til med forskjellige filtertyper. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 hjelper det noe må jeg tav hele den boksen som sitter midt på motoern? det hjelper ingen ting, å det blir ikke noe mere lyd =( Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth91 Skrevet September 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 ok takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 det hjelper ingen ting, å det blir ikke noe mere lyd =( satt ett greenfilter rett på gassern på en orginalmotor, det blei MYE råere lyd Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth91 Skrevet September 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 ok skal prøve det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 bare ha det i bakhodet at disse forgasserne iser igjen for ingenting om du ikke har forgasservarme tilgjengelig. har hatt forgasserising opp til 15+ i fuktig vær og det er litt slitsomt........ Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 eg hadde denne løsningen på jettaen min. eg fekk litt lyd ved pådrag og bilen gjekk litt betre på høgare turtall. men eg hadde avogtil problemer med ising i forgasseren uansett vær. men å holde gasseren rein og smøre spjelda hjalp litt. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth91 Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Takk for tipset:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg