Gå til innhold

Demontere dashbord

Ranger emnet

Slettet konto

Anbefalte innlegg

Heisann

Nettop kjøpt meg en strøken golf 3 1992 mod. Det jeg da lurer på er hvordan du demonterer for å få skifta lyspærer i dashbordet. Er noe drit når det er mørkt og jeg bare ser halve instrumentbordet (rpm) og nesten ikke hvor fort jeg kjører. Gjerne legg ved bilder hvis noen har. På forhånd takk.

Mvh Oskar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som veit hvordan pære som skall brukes? jeg har mistet lysa i km & klokke og turtellersiden, hadde vært fint og visst hvordan pærer som skall brukes så jeg slepper og ta det opp, sjekke pærer, skru de sammen og dra og handle pærer og så demontere igjenn :S hehe

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel de minste innstikkpærene du kan få tror jeg. de som er kun glasspære uten plastsokkel. de er veldig små om jeg ikke tar feil.. mener jeg har slike pærer i angeleyesen i min bora(16 pærer sådan hehe )

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du david, jeg har ett forslag, ettersom jeg ikke har så veldig stor bruk for bil i helga så demonterer jeg i morgen, altså i dag etter nattesøvnen, så poster jeg hva pærer du trenger? :)

Har du lysst så kan du jo google litt etter hvite instrumenskiver og poste til meg? Er dashen først av så hvorfer ikke modde litt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider