Sikaflex Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 hei har en b230ft. når motoren er varm , og eg tek ut peile pinnen ryk det ut av hulle til peilepinne. Kan det være oljeåndinga som er tett eller tyder de på veldi slitt motor? Noen som har peiling? Kompresjonen på motoren er bra da. Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Rens veivhusventilasjonen din.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikaflex Skrevet September 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Rens veivhusventilasjonen din.. bør eg ta opp den svarte boksa nede på sida på motoren å rense den me? sjekka slangene og det filtere men de var ikkje so gale-. Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Ta av den svarte boksen ja.. Dypp den i ei bøtte whitesprit/diesel ellernoe avfetting som ikke ødelegger plast. Blås så igjennom hele greia med trykkluft. Ta også av det lille runde filteret og blås igjennom med trykkluft. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 kan også være dårlig olje, hvis du sliter med at den fordamper lett. når jeg kjørte på billig olje forsvant den ganske fort ut veivhus ventilasjonen. så da jeg bytta til en bedre olje så holdt den seg der. men det hjalp også å rense den boksen som esbandos nevner her. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikaflex Skrevet September 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 kan også være dårlig olje, hvis du sliter med at den fordamper lett. når jeg kjørte på billig olje forsvant den ganske fort ut veivhus ventilasjonen. så da jeg bytta til en bedre olje så holdt den seg der. men det hjalp også å rense den boksen som esbandos nevner her. olje en bør bruke på ein b230ft da? syntetisk olje eller vanli mineral olje? Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikaflex Skrevet September 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 på motoren min står også dopventilen etter lmm. er ikkje de litt feil. bør ikkje det være omvent? Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg