Gå til innhold

Prøver med et innlegg her også jeg, ang død mondeo..

Ranger emnet

shnuppa

Anbefalte innlegg

Har en 97 mod stv mondeo, for et par dager siden stoppa den helt for meg. Hadde vært ute å kjørt tidlig på dagen og bilen funka helt fint, kjørde hjem og bilen sto vel i 45 min før jeg gikk ut for å starte den igjenn. Lysa i instrumentpanelt lyste opp som vanlig men ble svakere og svakere, vridde nøkel helt rundt og det var ikke antydning til start engang!

Ringte en kompis som kikka på det og lovde å kome senere på dagen å hjelpe.

Han kom vi fant startkabler og bilen starta, okay batteriet tenkte vi da.

Men nei, belastningsteta batteriet og det er helt i tipp topp stand. Dagen etter dette fungerte bilen helt fint, stoppet kun når jeg ville den sku stoppe hehe

Dagen etter det igjenn var den død!! kompisen min kom tilbake, kobla til startkabler, vridde nøklen og motoren hørrdes ut som et maskingæver :o

Fikk ikke start på den den dagen i det hele tatt, hev an på lading å etter et par timer starta den. I går kveld skjedde det samme, denne gang fikk vi ikke start emd startkabler, fikk start med starthjelp, og såvidt start når vi hadde den stående på lading. I alle dager kan dette være?

Skjønner ikkeno jeg, bil må jeg ha, og aller helst hadde det vært greit å få fikset denne, dyrt å kjøpe nytt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

død mondeo kondolerer :D neida.

helt sikkert dårlig kontakt en plass, eller en kortslutning som kommer og går pga kabler som gnisser eller er syresmelta som han sier...

kan jo være starteren også...

Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil

Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil

Toyota Carina 2 1986 - Solgt

Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider