dr.enos.pork Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Skulle hjem i 3 tiden natt til søndag,kjørte ring 3 og tok av mot e6(ut av oslo) Når jeg nærmer meg påkjøringen til e6 ser jeg noen skilt med innsnevring til en fil.Når jeg kommer inn på e6 se jeg en haug med biler stående i vegbanen,ulykke tenkte jeg men når jeg kommer dit er det en kjempekontroll av ett eller anna. Så vel en 5-6 politibiler+noen sykler som står klar til å rykke ut. Det var bare en fil som ble brukt på veien,mener at politet var bevæpnet også men er ikke sikker.. De skjekka stort sett alle biler. Han så bare inn i min bil så fikk jeg kjøre. Noen som vet hva det gjaldt?? Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 vet ikke helt sikkert hva akkurat det der var. men vet at politet kjører slike sjokk kontroller i flere deler i oslo om kveldene...dette for å ta bilister med tyvgods...stjålne biler etc...ser etter biler som snur etc ;) det har blitt utført på romsås og furuseth som jeg vet om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yatsy Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Ved de kontrollene Håkon snakker om ser de vel ikke bare inn i bilen for så å la den kjøre igjen. Da er det vel full kontroll av vognkort og førerkort. Var politiet bevæpnet langs E6 har det vel vært et verditransport ran igjen da, se på nyhetene, om det skjedd noe den natten som tilsier at politiet burde være bevæpnet. Siter 1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :) 2. 3. Takk til: 4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning. 5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg