Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet


Sandmo

Anbefalte innlegg

  • Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • Sandmo

    7025

  • mordi87

    5255

  • _eSOo_

    4950

  • henne

    3918

Top Posters In This Topic

Ahh nå har jeg 5 ostesmørbrød i ovnen, og halvannen liter iskald cola på frys! Ser ut som dette blir en bra uke ;)

 

Var forresten hos Biltilsynet nå, og får skilter på poloen når jeg har tatt EU. Så får ta det i uka da :) Får forresten de gamle stålskiltene som var på den tia, så jeg slipper alu skilt med flagg! Jippi!

 

Og det som ikke minst er verdt å nevne ved å eie veteran... Nanana!! Null kr i årsavgift og omreg. Så kom forsikringa på 745kr for delkasko. HAHA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh nå har jeg 5 ostesmørbrød i ovnen, og halvannen liter iskald cola på frys! Ser ut som dette blir en bra uke ;)

 

Var forresten hos Biltilsynet nå, og får skilter på poloen når jeg har tatt EU. Så får ta det i uka da :)

 

Du er faen meg nesten like laidback som meg jo!! Ostesmørbrød og cola til frokost?? Haha:D

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh nå har jeg 5 ostesmørbrød i ovnen, og halvannen liter iskald cola på frys! Ser ut som dette blir en bra uke ;)

 

Var forresten hos Biltilsynet nå, og får skilter på poloen når jeg har tatt EU. Så får ta det i uka da :) Får forresten de gamle stålskiltene som var på den tia, så jeg slipper alu skilt med flagg! Jippi!

 

Og det som ikke minst er verdt å nevne ved å eie veteran... Nanana!! Null kr i årsavgift og omreg. Så kom forsikringa på 745kr for delkasko. HAHA!

 

Nice :D

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh nå har jeg 5 ostesmørbrød i ovnen, og halvannen liter iskald cola på frys! Ser ut som dette blir en bra uke ;)

 

Var forresten hos Biltilsynet nå, og får skilter på poloen når jeg har tatt EU. Så får ta det i uka da :) Får forresten de gamle stålskiltene som var på den tia, så jeg slipper alu skilt med flagg! Jippi!

 

Og det som ikke minst er verdt å nevne ved å eie veteran... Nanana!! Null kr i årsavgift og omreg. Så kom forsikringa på 745kr for delkasko. HAHA!

 

Men du kan ikke kjøre så mange kilometer i året?

 

Rune got the munchies!

 

Wiki: "Munchies" (food craving), a craving for food (usually associated with the use of cannabis)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh nå har jeg 5 ostesmørbrød i ovnen, og halvannen liter iskald cola på frys! Ser ut som dette blir en bra uke ;)

 

Var forresten hos Biltilsynet nå, og får skilter på poloen når jeg har tatt EU. Så får ta det i uka da :) Får forresten de gamle stålskiltene som var på den tia, så jeg slipper alu skilt med flagg! Jippi!

 

Og det som ikke minst er verdt å nevne ved å eie veteran... Nanana!! Null kr i årsavgift og omreg. Så kom forsikringa på 745kr for delkasko. HAHA!

 

 

Gratts. Og heldig med gamle skilt da.. Hadde de skiltene på lager enda, eller fikk du lov til å ta kontakt med firma selv og lage tidsrikige skilt?

 

Veteran er gull ja, når jeg skal ha einser, audi 50 eller whatever skal jeg ha veteran, blir en del grunker i forskjell.

 

Når det kommer til speedo på de gamle bilene er det ikke store jobben å ta ut speedo, og ta frem drill og strikk eller da :viske:

(...sånn at man ikke kjører så mye over)

 

Men man får vel lenger kjørelengde hos de fleste mot noen ekstra kroner i tillegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det Espen, er ikke noe stress å stille tilbake disse bilene. Er jo spinkleste speedoen, uten turteller og det hele. Og speedo går til 180kmt. Helt rått.

 

Ang skilt, så får jeg den gamle typen fordi det er veteran -da har jeg krav på det. Gamle skiltene til bilen er makulert, men disse lages enda på bestilling, er bare ca. to ukers ventetid kontra 4-5 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår