Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

Stian...hva var det avgjørende for at x-en kom krypende tilbake? Skattelistene sa du? ;) Syns det var så søtt at hun ringte etter at de var offentliggjort nemlig. Ordentlig savn er det!

*knis*

hu kom ikke tilbake ...helt... nei vi har holdt på helt siden det blei slutt :) vi var sammen i 5 år så er litt mer bak det enn som så.... det med skattelistene var bare hu som susa rundt på internett og skulle bare ringe for å si det til meg :hellothere:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hu kom ikke tilbake ...helt... nei vi har holdt på helt siden det blei slutt :) vi var sammen i 5 år så er litt mer bak det enn som så.... det med skattelistene var bare hu som susa rundt på internett og skulle bare ringe for å si det til meg :hellothere:

Ok, forhold har potensiale til å bli styrete. Men det trenger heldigvis ikke være det..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter et forhold på 8 med ei i fjor som bodde i oslo, kan jeg bekrefte det ja.. :)

Nå har jeg det bedre enn jeg noen gang har hatt det..!

Hahaha, nå var det rett før jeg leste at du hadde forhold me EI PÅ 8 IFJOR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår