Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

Nå skal jeg komme med litt audi kritikk her.

Jeg har en 2008 Audi A3 Sportback 1,9 TDI. Bilen er veldig god å kjøre, men Audi suger på comfort. Setene er verre enn de lokale buss-setene. Du blir rett og slett utslitt av en kjøretur på en halvtimes tid. Finnes det noe alternativ til seter? Hvis ikke må jeg trygt si at bilen må selges, fordi den er for ukomfortabel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som du har gjort ett knallkjøp ,men har vært for gjerrig ang interiør, og a3 er langt dårligere comfortbil enn en større bil slik som a4, jeg har skinnseter og sportstoler som jeg sitter støpt i samtidig er de myke og gode. selg a3 og kjøp deg a4

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg komme med litt audi kritikk her.

Jeg har en 2008 Audi A3 Sportback 1,9 TDI. Bilen er veldig god å kjøre, men Audi suger på comfort. Setene er verre enn de lokale buss-setene. Du blir rett og slett utslitt av en kjøretur på en halvtimes tid. Finnes det noe alternativ til seter? Hvis ikke må jeg trygt si at bilen må selges, fordi den er for ukomfortabel.

Hva slags seter har du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår