pett3r Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 den har synki litt over natta og jeg fåkke svinga særlig :D må heve :( felga kommer i morra så kanskje jeg legger ut en teaser :race er akkurat ferdig med å claye og legge på et lag jetseal på bilen :) det får holde til jeg får tid til ei skikkelig runde (les evnt. marius) :) - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Dam di dam :) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Og hvor ble det av "kosegutta" på Hadeland? Er nesten 100% sikker på at jeg ikke så bilene deres, men dere... HMM! (Hansi og S3'en hans så jeg jo, selvfølgelig..) photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Og hvor ble det av "kosegutta" på Hadeland?Er nesten 100% sikker på at jeg ikke så bilene deres, men dere... HMM! (Hansi og S3'en hans så jeg jo, selvfølgelig..) Jeg, _eSOo_, pett3r og Sandmo var der vi. Eneste som ikke hadde med bilen var Sandmo - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Jeg, _eSOo_, pett3r og Sandmo var der vi.Eneste som ikke hadde med bilen var Sandmo Hadde dere parkert utenfor da eller? Mener å huske at det var noen av dere som sa; "Ja vi må jo prøve å bli kjent med gutten da" ;p (Når hansi kom..) photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Hadde dere parkert utenfor da eller? Mener å huske at det var noen av dere som sa; "Ja vi må jo prøve å bli kjent med gutten da" ;p (Når hansi kom..) Trukke det var oss gitt. Vi møtte Hansi nede i "sentrum" før han kom opp på plassen. Men ja, jeg og pett3r sto utenfor. _eSOo_ sto inne der. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 eSOo aka stian var bare så vidt innom plassen, så var kanskje ikke så rart du ikke så noen av bilene våre ;) - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Trukke det var oss gitt.Vi møtte Hansi nede i "sentrum" før han kom opp på plassen. Men ja, jeg og pett3r sto utenfor. _eSOo_ sto inne der. Okåå! Hadde håpt på å få sett bilen din med Rotiform-felga på den helga da.. eSOo aka stian var bare så vidt innom plassen, så var kanskje ikke så rart du ikke så noen av bilene våre ;) Kjipinger altså! photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Okåå!Hadde håpt på å få sett bilen din med Rotiform-felga på den helga da.. Kjipinger altså! Kommer flere treff ^^ - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 alex lån meg felga som står på bumblebee å sett bilen på klosser::D audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Hehe, det så passe stusselig ut xP - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Hadde dere parkert utenfor da eller? Mener å huske at det var noen av dere som sa; "Ja vi må jo prøve å bli kjent med gutten da" ;p (Når hansi kom..) det er jeg ganske sikker på var meg :fish - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 http://www.mentalzero.com/Chinese-Drivers-Never-Stop-Crashing-On-College-Campus-1260.html ganske utrolig crappy kjøring - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 http://www.mentalzero.com/Chinese-Drivers-Never-Stop-Crashing-On-College-Campus-1260.html ganske utrolig crappy kjøring Kinesere kan ikke kjøre bil. Mange av de ulykkene der var jo idiotiske. Ingen som gadd å bremse en gang :P - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Kommer flere treff ^^ Ja det håper jeg da virkelig :p Våler next? :D det er jeg ganske sikker på var meg :fish Haha, da veit jeg hvordan du ser ut hvertfall :race photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg