Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

Effektanlegg til 50cc og 125cc er ikke så dyrt da. Er billigere enn ny eksos til bil.

Effektanlegg nei. Men har kompiser som hadde lettsykkel til 60k. Det er en del penger som 16åring ;o

Sykkelen kosta 29k og er en 04 mod.

Har ett effektanlegg, Rave 1 elektronisk eksosventil og snaaart 34mm forgasser, så de skal vist ha rundt 34 hk.

Sykkel er morro :)

Kostet den bare 29k?? Flate, var billig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå lettsykkel! Hvor mange hk benker den?

Og er det ikke ganske dyrt? Mtp at det "bare" er en lettsykkel.

Har lyst til å ta tung-lappen til sommeren, men prioriterer bil(er) før dyr sommermorro. MÅ skaffe meg det før jeg får kvinnfolk som vil ha unger, bikkje og hele pakka ;o

dyre nye i butikken ....ligger på 55-60 nye men du får de til en billig penge hvis du kjøper en som er 3-4 år ... knall sykkler å kjøre ....

ville valgt en 2006 mod hvis du skal ha ... diss er det bedre dempere og litt mer på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kostet den bare 29k?? Flate, var billig!

29 k ja, har gått 20.000 km og da, men har en motor liggende som har gått 4000km. Kjøpte uplombert orginalanlegg, fult ledningsnett, Motor (4000km), Tank (samme som du hadde på første apriliaen stian), og hendler og noe små ting. Dette ga jeg 2300,- for, byttet bort uplomberte orginal eksos anlegget i ett splitter nytt effektanlegg til den nette sum av 2990,- så tjente inn pengene og sitter igjen med deler til en verdi av 8-9 tusen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår