Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

Sikter du til mine meninger om religion?

Dine meninger generelt.. Du er ikke sååå lat at du ikke har noen ;)

46kr for to lyspærer til instrumentpanelet, med 10% rabatt. Uhørt!

Hvor mye burde det kostet? 2,50 og en bugg?

Jeg må ut med hundene..mot min vilje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine meninger generelt.. Du er ikke sååå lat at du ikke har noen ;)

Nå er det kun mine meninger om religion som har kommet fram i dag:op: Angående formulering, er dette noe som kommer automatisk;) Jeg klarer ikke å formulere meg på samme fjortis-måte som Knutekuken, med mindre det er helt spesielle sportslige begivenheter som akkurat har vært på TV:D

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Not me. Håndball var stort blant vennene mine da jeg vokste opp, men selv holdt jeg på med svømming...Før skolen, etter skolen, i helgene.. Hele tiden forsåvidt.

Da har man ikke særlig mye tid til overs for andre idretter...

Å gli gjennom vannet, er for meg utrolig mye mer behagelig, enn å suse gjennom lufta og lande på en kroppsdel :D

Var det noen av de som ble gode håndballspillere da?

Håndball som er tingen. Har fått ny giv etter å vært lei et års tid. Trente 20+ timer i uken, og lå ann til å bli god.. Men så kom innkallingen til militæret og all treningen ble bortkastet..

Har dog blitt bliende i forcen, men nå har jeg frie tøyler og kan forsåvidt begynne å spille igjen ;D

Svømming fungerer fint som restitusjon for min del :)

Oppladning foran Ridderrennet? ;)

EY! Ikke diss Ridderrennet a, jeg har vært med der (Kunne sikkert ha vært med som deltager, men jeg var med som arrangør/ledsager)

46kr for to lyspærer til instrumentpanelet, med 10% rabatt. Uhørt!

De 7 år gamle kinesiske jentene som produserer disse skal ha lønn de også da vettu. Så de slipper å prostituere seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det kun mine meninger om religion som har kommet fram i dag:op: Angående formulering, er dette noe som kommer automatisk;) Jeg klarer ikke å formulere meg på samme fjortis-måte som Knutekuken, med mindre det er helt spesielle sportslige begivenheter som akkurat har vært på TV:D

Hihi:D

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det noen av de som ble gode håndballspillere da? .

Nei, ikke så gode som deg.. :)

EY! Ikke diss Ridderrennet a, jeg har vært med der (Kunne sikkert ha vært med som deltager, men jeg var med som arrangør/ledsager).

Absolutt ikke meningen å disse Ridderrennet! Mer forsøk på å disse Marius.. ;)

Hihi:D

Du vet vi er glad i deg...sant? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår