Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

Hvem faen bryr seg om hva du finner eller ikke finner på eBay. Bruk de butikkene du bruker til det, og la oss andre bruke det vi vil!

Edit: Og sånn btw, du kan umulig ha vært flink til å søke:

H7 DiamondVision

haha:D

Genialt svart;)

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem faen bryr seg om hva du finner eller ikke finner på eBay. Bruk de butikkene du bruker til det, og la oss andre bruke det vi vil!

Edit: Og sånn btw, du kan umulig ha vært flink til å søke:

H7 DiamondVision

har jeg forstyra typene dine her eller t du fekk ikke rævaorgasmen din? jeg har faen meg hatt bil siden du lærte deg å sitta på bæsjepotta di og jeg vett hvorden jeg søker på nettet og hvis du passer ikke språket ditt når du snakker med folk du aner ikke hvem de er kan kosta deg dyrt.roa deg ned og fortsatt med hva faen du vil ,trenger ikke å svatre på mine innlegger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har jeg forstyra typene dine her eller t du fekk ikke rævaorgasmen din? jeg har faen meg hatt bil siden du lærte deg å sitta på bæsjepotta di og jeg vett hvorden jeg søker på nettet og hvis du passer ikke språket ditt når du snakker med folk du aner ikke hvem de er kan kosta deg dyrt.roa deg ned og fortsatt med hva faen du vil ,trenger ikke å svatre på mine innlegger

Ja, for nå ble jeg redd. Skal du komme med trusler så prøv i alle fall å skriv norsk (bokmål eller nynorsk) så andre kan forstå deg.

Hvilken sammenheng har det at du har hatt bil siden jeg brukte potte?

Du kan tydeligvis ikke søke på nettet, da det tok meg 1 min å finne linken til disse dyrebare pærene dine.

Skal jeg passe språket mitt? Det smalt fra rett munn gitt.

Og hvordan skal du gjøre noe som koster meg dyrt? Gjør du noe tar det ikke lang tid for noen å finne ut hvem du er, ergo går det utover deg til syvende og sist.

Jeg er rolig jeg, bare fatter ikke hva du får ut av å kritisere andre her inne. Som jeg sa til deg tidligere, ingen som har tvunget deg til å lese eller svare i denne tråden.

Og jo, jeg føler for å svare på dine innlegg, dette er tross alt et diskusjonsforum og vi har ytringsfrihet her i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og forresten din lille gutt,du er ikke flink til å lese..pærene kosta nesten 350 kr (ink. frakt) på linken min og her kommer du med en pære fra australia som koster nesten 114 au.dollar og regneskapen din suger sånt som språkbruket

Rettskrivinga di er ikke allverdens den heller:op:

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og forresten din lille gutt,du er ikke flink til å lese..pærene kosta nesten 350 kr (ink. frakt) på linken min og her kommer du med en pære fra australia som koster nesten 114 au.dollar og regneskapen din suger sånt som språkbruket

Du nevnte aldri noe om pris, du sa bare at du ikke fant de på eBay. For meg er det ett fett hvor mye de pærene koster, jeg skulle bare bevise at du tok feil.

Språkbruket mitt er forresten mye bedre enn ditt, bare sammenlign selv og se selv. Du som er så gammel, hvorfor synes du det er morsomt å krangle med oss "små unger"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår