Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

ikke rart at dere kødder med sånna ting men jeg bryr meg ikke siden dere har ikke nok erfaring livet og innbilder dere mye rart men livet er ikke bare tullprat..mange som har leved et tøffere liv.

Mulig det er mange som har levd et tøffere liv, men vi lærte å skrive hvertfall...

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

Ja, for nå ble jeg redd. Skal du komme med trusler så prøv i alle fall å skriv norsk (bokmål eller nynorsk) så andre kan forstå deg.

Hvilken sammenheng har det at du har hatt bil siden jeg brukte potte?

Du kan tydeligvis ikke søke på nettet, da det tok meg 1 min å finne linken til disse dyrebare pærene dine.

Skal jeg passe språket mitt? Det smalt fra rett munn gitt.

Og hvordan skal du gjøre noe som koster meg dyrt? Gjør du noe tar det ikke lang tid for noen å finne ut hvem du er, ergo går det utover deg til syvende og sist.

Jeg er rolig jeg, bare fatter ikke hva du får ut av å kritisere andre her inne. Som jeg sa til deg tidligere, ingen som har tvunget deg til å lese eller svare i denne tråden.

Og jo, jeg føler for å svare på dine innlegg, dette er tross alt et diskusjonsforum og vi har ytringsfrihet her i landet.[/QUOTvær trygt du for jeg er ute på prøve nå og du er ikke verd en gang.forresten jeg hadde sett de pærene for lenge siden men de koster ca 114 dollar? skjønner du det? jeg kjøpte meg slike pærer for 320 nok og jeg bare skrev inn linkene for å hjelpe de som trengte dem og ikke til folk som har soveproblemer eller er lei av skoleleksene sine og til slutt ,jeg er TYSK og norsk språk er ikke mitt morsmål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke rart at dere kødder med sånna ting men jeg bryr meg ikke siden dere har ikke nok erfaring livet og innbilder dere mye rart men livet er ikke bare tullprat..mange som har leved et tøffere liv.

ikke vårt problem hvis du har hatt et tøft liv.... som sagt vi prøver bare å ha det hyggelig her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke vårt problem hvis du har hatt et tøft liv.... som sagt vi prøver bare å ha det hyggelig her inne :)

den kan bli deres problem en dag..så jeg sier den på en vennlig måte for å hjelpe dere...her er bare en forum men dere kommer til å møte mange mennesker i livet og det er ikke alle som tåler språket han kameraten din brukte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vær trygt du for jeg er ute på prøve nå og du er ikke verd en gang.forresten jeg hadde sett de pærene for lenge siden men de koster ca 114 dollar? skjønner du det? jeg kjøpte meg slike pærer for 320 nok og jeg bare skrev inn linkene for å hjelpe de som trengte dem og ikke til folk som har soveproblemer eller er lei av skoleleksene sine og til slutt ,jeg er TYSK og norsk språk er ikke mitt morsmål

Skal jeg bli redd for deg fordi du er ute på prøve?

Er det nå jeg skal leke tøff og komme med en uttalelse også da? Siste som kødda med meg endte opp på sykehus med et stort og fint hull i bakhodet.

Igjen så sier jeg at du ikke nevnte noe om pris, jeg har heller ikke tittet på linkene dine. Poenget mitt var å bevise at de fantes på eBay ettersom du sa du ikke fant de.

Jeg har verken søvnproblemer eller er lei skolelekser (har ikke lekser på skolen uansett).

Det at du er tysk er ingen unnskyldning til ikke å kunne skrive norsk. Det er slikt man har utdanning til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den kan bli deres problem en dag..så jeg sier den på en vennlig måte for å hjelpe dere...her er bare en forum men dere kommer til å møte mange mennesker i livet og det er ikke alle som tåler språket han kameraten din brukte.

Tåler språket? Hahahaha.

Jeg skrev et "stygt" ord, og det var "faen". Nå må du roe deg ned litt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit :) skjønner hva du mener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit :) skjønner hva du mener

takk for forstålelsen og beklager hvis jeg forstyra dere men jeg bare tenkte å snakke med folk om varebestilling fra utlandet siden jeg gjøre det mye og trodde vi kunne finna på noe artig ellers jeg har nok å gjøre og er ikke her for å diskutere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kansje dere prater sånt hjemme eller på skolen men på gata kan fort bli misforstålelse og du kunne sagt den på en aen måte siden vi kjenner ikke hverandre

Prater sånn over alt jeg.

Du som tydeligvis er så opptatt av at man skal være hyggelig burde kanskje tenkt deg om to ganger før du hyler ut og skriker til andre du ikke kjenner.

Det går begge veier i så fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå lar vi gubben være gutta... Takk for hjelpa, men en mer høflig tilnærmelse hadde kanskje hjulpet deg lenger her Adolf;)

kansje det ja men jeg ble litt fornerma når første svaret var litt tøft fra han mordi og folk kunne diskutere linkene isted for å bare angrepe meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår