Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

takk for forstålelsen og beklager hvis jeg forstyra dere men jeg bare tenkte å snakke med folk om varebestilling fra utlandet siden jeg gjøre det mye og trodde vi kunne finna på noe artig ellers jeg har nok å gjøre og er ikke her for å diskutere

ja men da er vi enige :) ikke no stress

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

Prater sånn over alt jeg.

Du som tydeligvis er så opptatt av at man skal være hyggelig burde kanskje tenkt deg om to ganger før du hyler ut og skriker til andre du ikke kjenner.

Det går begge veier i så fall.

jeg skulle ønska at jeg hadde leved et rolig liv sånt som deg,tenk på den! men uansett sorry hvis det var min feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol, har ikke noe i mot fyren jeg. Liker bare ikke at folk skal rakke ned på andre uten grunn, noe som var tilfelle her.

hvis du vil hjelpe andre eller tranga deg inn i en diskasjon da må du være litt forsiktiger og gjøre det på en aen måte og trekassering var akkurat hva du gjøre,ikke jeg.jeg bare forsvarte meg mot andre sine prat som var ukompetent og uten grunn! hvis du sier at linken min er dårlig da må du ha en tilsvarende link som er bedre (billigere eller fortere eller...) og hvis du har ikke det hvorfor du sier at linken som jeg har allerede har er dårlig? det var den han kameraten din gjørte og du blander deg inn og påstår at du har funnet varen som jeg klarte ikke å finna uten å følge med og uten å samligne de og veta hva folk er ut etter.uansett den var en innsatt av deg og degge oss lærte noe fra den..jeg håper det iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår