Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

skal vi ta den opp på msn eller pm hvis du mener at vi forstyrer andre her? poenget at vi(begge 2) skal skjønne det og det hjelper ikke at vi gir blaffen og lar det være og sånt skal skje en gan til

Jeg har ingen interesse av å ta det videre med deg. Jeg får ikke noe ut av det hvis det er det du tror.

Jeg har lagt saken død, kan ikke du bare gjøre det å? Som sagt så gidder jeg ikke å diskutere mer. End of story, case closed, og så videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

ok,hehe.et stykk unna men dere kommer på noe treffer i oslo eller østfold? jeg er bare nysjerrig for å veta om jeg har sett noen av dere før eller

Jeg har ingen interesse av å ta det videre med deg. Jeg får ikke noe ut av det hvis det er det du tror.

Jeg har lagt saken død, kan ikke du bare gjøre det å? Som sagt så gidder jeg ikke å diskutere mer. End of story, case closed, og så videre...

ok,vi stenger saken her og ferdig med den!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe:) Lære gjør man alltid...;)

ok,jeg pleier ikke å spøre mye av andre folk..undersøker dem hos firmaer eller verksteder jeg kjenner til men la meg ta opp en tema med deg..jeg skal bruka sånna led kit til speedometeren til en clk og de mener at jeg må bruke resistant.men vett du om det finnes noe led pærer som passer de originale pærene som sitter bak speedoen ..audi eller mercedes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte deg et saklig spørsmål. Hvorfor stiller du et sarkastisk spørsmål tilbake da?

Poenget er at du bare har glefset etter andre i 90% av innleggene dine her i tråden. Er det noen grunn til det?

forklar det litt enkelere sånt som jeg kan skjønne den! norsk er ikke mitt morsmål
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår