Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

ok,jeg pleier ikke å spøre mye av andre folk..undersøker dem hos firmaer eller verksteder jeg kjenner til men la meg ta opp en tema med deg..jeg skal bruka sånna led kit til speedometeren til en clk og de mener at jeg må bruke resistant.men vett du om det finnes noe led pærer som passer de originale pærene som sitter bak speedoen ..audi eller mercedes

Det kan jeg ikke svare deg på dessverre, men spør Alex, han har grei oversikt...

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forklar det litt enkelere sånt som jeg kan skjønne den! norsk er ikke mitt morsmål

Jeg spurte deg et ordentlig spørsmål. Hvor stiller du et Sarkastisk spørsmål tilbake da?

Poenget mitt var at du har har vært småfrekk i nesten alle postene dine her inne, og vært en bedreviter. (Besserwisser? på Tysk.)

Ikke ment for å hakke på deg, men bare spurte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er like hissigpropp som meg..hehe tror ikke at samarbeiding funkere mellom oss 2..hehe

Er faktisk en utrolig hyggelig person til vanlig. Men skal ikke mye til før jeg hisser meg opp.

Anyways, ettersom jeg så i en annen tråd at du ikke liker superbrightleds.com så tror jeg du vil slite med å finne led pærer til instrumentpanelet. Sjekk dioder.no, kanskje de har. De har ikke til Audi i alle fall.

Hvis du finner 12v led pærer med rett sokkel så skal det gå bra, aner ikke hvor nøye Mercedesene er på dette med strøm forbruk på pærene. Så kan hende du må inn med en motstand for å lure ECU'n til å tro at pæra ikke er gåen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte deg et ordentlig spørsmål. Hvor stiller du et Sarkastisk spørsmål tilbake da?

Poenget mitt var at du har har vært småfrekk i nesten alle postene dine her inne, og vært en bedreviter. (Besserwisser? på Tysk.)

Ikke ment for å hakke på deg, men bare spurte.

ja,jeg har vært litt irriter på folk.det bli litt uprofesjonelt men sånt er det når folk er i forsjellige situasjoner men jeg vil bare finna ut om det hjelper å disuketere eller man bør alltid gå snareveier eller er det bare å blåse i den og la andre tenka hva de vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk en utrolig hyggelig person til vanlig. Men skal ikke mye til før jeg hisser meg opp.

Anyways, ettersom jeg så i en annen tråd at du ikke liker superbrightleds.com så tror jeg du vil slite med å finne led pærer til instrumentpanelet. Sjekk dioder.no, kanskje de har. De har ikke til Audi i alle fall.

Hvis du finner 12v led pærer med rett sokkel så skal det gå bra, aner ikke hvor nøye Mercedesene er på dette med strøm forbruk på pærene. Så kan hende du må inn med en motstand for å lure ECU'n til å tro at pæra ikke er gåen.

jeg fant noe i tyskland(ebay.de) han selger hele kiten (5 dioder og resistant) jeg har gjørt det på en opel før og det gjekk greit uten resistant men de påstår at de har ikke de typene for clken og jeg lurer på om det lønner seg å kjøpe dem men de er like greit å kjøpe noe billigere fra hong kong og fiksa den sjæl?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fant noe i tyskland(ebay.de) han selger hele kiten (5 dioder og resistant) jeg har gjørt det på en opel før og det gjekk greit uten resistant men de påstår at de har ikke de typene for clken og jeg lurer på om det lønner seg å kjøpe dem men de er like greit å kjøpe noe billigere fra hong kong og fiksa den sjæl?

Det er jo litt vesentlig om du må ha motstand eller ikke da. På min bil kan jeg bare kjøpe 12v led pærer og sette inn uten problemer.

Men hvordan det er på nyere biler vet jeg ikke. Vil nesten tippe at du må ha en motstand. Hvis du klarer å lodde så kan du like gjerne kjøpe led pærer fra Kina og noen løse motstander som du setter på. Led pærer er så billig og holder såpass lenge at jeg kan ikke se noe problem med å kjøpe fra Kina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt vesentlig om du må ha motstand eller ikke da. På min bil kan jeg bare kjøpe 12v led pærer og sette inn uten problemer.

Men hvordan det er på nyere biler vet jeg ikke. Vil nesten tippe at du må ha en motstand. Hvis du klarer å lodde så kan du like gjerne kjøpe led pærer fra Kina og noen løse motstander som du setter på. Led pærer er så billig og holder såpass lenge at jeg kan ikke se noe problem med å kjøpe fra Kina.

riktig.den var det jeg tenkte på og..jeg trenger å prøve dem sjæl siden jeg har aldri prøvt dem på mercedes før..clken er en 2000 modell og jeg tror ikke at det er mye til at jeg finner riktig motstanden sjæl men må være forsiktig at de skal ikke bli alt for varmt der heller men jeg tar å bestiller en del pærer og finner ut hva som skal bli til slutt..takk for tipsen og god natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår