Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

Var noe med at bilen så ut som transformers figur. Han lagde til og med en Photoshop av det xP

--------------------------

I dag har jeg for første gang siden jeg fikk lappen satt meg bom fast i snøen!

Dritt med lav bil når det er 40cm nysnø på en vei som ikke er måkt. Kom bak en annen bil som satt seg fast i en avkjøring, da måtte jeg selvfølgelig stoppe og vips så var det gjort!

Skjedde heldigvis bare 50 meter fra huset, så fikk henta Volvoen til å trekke. Ikke at det gikk så veldig mye bedre til å starte med :P Volvoen bare sto og spant til den fikk asfalt under hjula.

Stress!

hehe, bra det ikke bare er meg som har stressa idag :)

- 04 audi a4 tq

x 03 vw passat tdi

x 99' audi a4 1.8t

x 89' audi 80 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, bra det ikke bare er meg som har stressa idag :)

Var så jævlig irriterende å. Har kommet meg frem og tilbake uten problemer i hele dag, så skjedde det selvfølgelig rett før jeg kom hjem.

Holdt på å klikke på hu kjerringa som satt seg fast, men det var jo ikke hennes feil stakkar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt 15 mil i snødriv i dag, bilen er helt pakket på baksiden, ligger minst 5cm snø over hele ræva.

Hehe Alex, jeg satte meg fast med min bil i dag. (Vi snakker allroad-høyde her)

Var dog ubrøytet parkeringsplass.

sånn var bilen min da jeg kom hjem igjen på fredag :op: hadde på varmetrådene i bakruta hele veien men blei tetta igjen med en gang :)

- 04 audi a4 tq

x 03 vw passat tdi

x 99' audi a4 1.8t

x 89' audi 80 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn var bilen min da jeg kom hjem igjen på fredag :op: hadde på varmetrådene i bakruta hele veien men blei tetta igjen med en gang :)

Ga opp det etter et par kilometer jeg x]

Rompa på min er helt hvit, eneste som er synlig er bremselysa :P

Kjørte med tåkelys bak på veg hjem jeg. Ble oppfordret til det av politiet som var på fjellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår