Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

Prøvde en kompis sin Aprilia RS i mine yngre dager, toppfart på 195km/h:D aldri mer:) skummelt:op:

RS250 da? Umulig og oppnå den toppfarten på en RS125. Eller, det går om man er proff tuner og vet og innstille ordentlig!

Stian - Hadde du ikke bare den 04 modellen og den hvite 06 modellen? Eller, nei, du kræsja den ene 06 modellen du :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

RS250 da? Umulig og oppnå den toppfarten på en RS125. Eller, det går om man er proff tuner og vet og innstille ordentlig!

Stian - Hadde du ikke bare den 04 modellen og den hvite 06 modellen? Eller, nei, du kræsja den ene 06 modellen du :P

sort 04 ... så hvit 06 blei meid ned i et kryss av en bil som kjørte på rødt .... ny hvit 06 solgt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en 125cc;) bytta mye deler på den, gasser å div:)

Endret av mordi87
Skriveleif

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en 125cc;) bytta mye deler på den, gasser å div:)

Fortsatt ganske umulig og oppnå den farten. Har selv en gasser jeg skal ha til rsn min, og jeg kommer ikke til og ha noe mere enn 160-170 km/t - Noe som forsåvidt er greit med tanke på orginal dreving osv. Kommer til og akse helt sinsykt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ganske umulig og oppnå den farten. Har selv en gasser jeg skal ha til rsn min, og jeg kommer ikke til og ha noe mere enn 160-170 km/t - Noe som forsåvidt er greit med tanke på orginal dreving osv. Kommer til og akse helt sinsykt :)

Ja jeg kjørte den selv så veit at det funker;) men men , nok om det:D

Hva skal dere til med idag da ? :)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte 130km/t med min Yamaha Aerox 50cc jo! Eneste som ble gjort med den var å fjerne plombering fra potta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår