Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

driver å prøver å montere fjernstyrt sentrallås nå, noen her som har gjort det?

jeg kobla opp og testa, men det funker ikke... det klikker i boksen når jeg trykker på en knapp, men det skjer ingen ting med låsene. Har koblet etter koblingsskjemaet som fulgte med i pakken ("Pneumatic lock" skjemaet), og kobla meg på ved pumpa bak i bilen. Har også koblet på strøm og jord, men er det noe mer som må kobles til da? jeg fulgte også den lille guiden her, men er det noe mer som må kobles til da? Nøkkelen i døra funker fortsatt :)

- 04 audi a4 tq

x 03 vw passat tdi

x 99' audi a4 1.8t

x 89' audi 80 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, blir faen ikke lett og finne bilen din:D

Joda, fant som sagt en fin en på Finn i natt.

Men km-standen er ikke lett å matche med de ønskene jeg har. Da blir de såpass dyre at jeg heller legger på litt til og kjøper en B7.

Alex, du kan få kjøpe min;) 100k så er den din;)

Din mangler Quattro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

driver å prøver å montere fjernstyrt sentrallås nå, noen her som har gjort det?

jeg kobla opp og testa, men det funker ikke... det klikker i boksen når jeg trykker på en knapp, men det skjer ingen ting med låsene. Har koblet etter koblingsskjemaet som fulgte med i pakken ("Pneumatic lock" skjemaet), og kobla meg på ved pumpa bak i bilen. Har også koblet på strøm og jord, men er det noe mer som må kobles til da? jeg fulgte også den lille guiden her, men er det noe mer som må kobles til da? Nøkkelen i døra funker fortsatt :)

Har defa alarm og fjernstyring på min, men hjelper lite når det var montert da jeg kjøpte bilen:op:

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, fant som sagt en fin en på Finn i natt.

Men km-standen er ikke lett å matche med de ønskene jeg har. Da blir de såpass dyre at jeg heller legger på litt til og kjøper en B7.

Din mangler Quattro.

æi nøu:D quattro neste på meg også:P

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår