Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

tilbake alt? lang dusj eller?:rolleyes: neida :)

Jeg prøver å holde dusjene til et minimum for tiden, bare så du er klar over det. ;)

Har tendens til å bli stående i evigheter, hvilket resulterer i tørr småkløete hud om vinteren..

Glinser av fuktighetskrem en halvtime etterpå for å kompensere :op:

Nå sitter jeg i sofaen og lukter på prompen til den ene bikkja (høyst ufrivillig). Føler det er et hint om at jeg må ut, men velger å ignorere det inntil videre... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å holde dusjene til et minimum for tiden, bare så du er klar over det. ;)

Har tendens til å bli stående i evigheter, hvilket resulterer i tørr småkløete hud om vinteren..

Nå sitter jeg i sofaen og lukter på prompen til den ene bikkja (høyst ufrivillig). Føler det er et hint om at jeg må ut, men velger å ignorere det inntil videre... :D

sovner i dusjen jeg :rolleyes:

hælvetes sparedusj, tar så lang tid før dråpene kommer (drypp......drypp...........drypp)

- 04 audi a4 tq

x 03 vw passat tdi

x 99' audi a4 1.8t

x 89' audi 80 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyld på bikkja du...

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant masse på eBay, men ingen med de samme fargene som Burberry bruker dessverre.

Burberry har jo mange ulike farger i grunn, men sett replica på H&M til og med... Men du er noen år sent ute, for er vel litt på vei ut igjen eller?

Jeg har veske, men den er for stiv til å bruke som stoff. Har to skjørt, flere skjerf, parfyme (den kan du låne).

Men..ooops, du er jo ikke schærsten min, så da har du null fordeler :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår