Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

mr sandmo , åssen var den kjære rs fangern og montere?:D så igjennom tråden din og klødde litt på pungen og lurte på om det var deg eller faren din jeg skulle spørre.. men det måtte da bli deg siden faren din er vel sliten etter all den brå trimminga av 1.6 din:D:D

Hehe:) Tja, jeg var jo med da... Henta kaffe og røyk:) Nei, den var egentlig ganske grei å montere, men du må bruke festene fra orginalfanger'n;) Ellers er det stort sett bare å slenge den på... Den blir nok litt skjev... Min har sluppet seg litt ned under ene lykta, men tror det er fordi den SINNSYKT lave bilen min slår i oppkjørselen her innimellom:op:

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

hehe,så passformen er ganske grei? har ikke tatt av fronten på min enda gitt så vet ikke åssen di festene ser ut gitt:P røyk og kaffe = mekk,derfor jeg mekker lite:D har du evt bilde av sånne fester? og er det abs plast fangern er laga av?

Har ikke bilder av festene nei;) Fanger'n er av glassfiber, av typen nbs har;) Kanskje det er noen andre som har bilder av festene? Eller så kan du jo søke på ebay, og finne bilde av en helt random fanger og se på festene der;)

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe:) Tja, jeg var jo med da... Henta kaffe og røyk:) Nei, den var egentlig ganske grei å montere, men du må bruke festene fra orginalfanger'n;) Ellers er det stort sett bare å slenge den på... Den blir nok litt skjev... Min har sluppet seg litt ned under ene lykta, men tror det er fordi den SINNSYKT lave bilen min slår i oppkjørselen her innimellom:op:

Haha:D Bytte blinklys og pærer, det kan du Marius:)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det skal gå lekende lett :)

Vent til jeg får svar på om han sender til Norge så skal jeg montere og vise dere (=

Men vi betsiller da sammen så sparer vi sikkert på porto /toll ;)? men du får vell prøve smake først viss dem sender:P

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår