Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

En liten link?:)

http://s66.photobucket.com/albums/h276/kimruneh

Fant du noen du kunne bruke på photobucket?:)

Har ikke sett enda, må se ferdig mappa først, :op:

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med halsen din?

Skal på sykestuen etter lunsj.

Broren min har akkurat det samme og han var hos legevakten på søndag, og de mistenkte utbrudd av kyssesyken.. Men han fikk medisiner for å dempe hevelsen så han kunne drikke og spise som normalt igjen. Det er det jeg håper på å få også.

Kyssesyken virker det som jeg er imun mot :D

Riktignok får jeg vel klamydia-medisin da jeg er allergisk mot penicillin.. :hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på sykestuen etter lunsj.

Broren min har akkurat det samme og han var hos legevakten på søndag, og de mistenkte utbrudd av kyssesyken.. Men han fikk medisiner for å dempe hevelsen så han kunne drikke og spise som normalt igjen. Det er det jeg håper på å få også.

Kyssesyken virker det som jeg er imun mot :D

Riktignok får jeg vel klamydia-medisin da jeg er allergisk mot penicillin.. :hammer

Lurt å finne ut om det er streptokokker. Da er det ofte hvite prikker bak i halsen, og du får antibiotika.

Kyssesyken er ofte en er kortvarig omgang halsvondt, så kan jo være det og. Men det finner de evt ut ved en hurtigtest med bloddråpe fra fingeren (om de har utstyret da).

Vondt å ha vondt i halsen er det i alle fall... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår