Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

Jeg har akkurat vært ute og gitt en svarttrost peanøtter (uten salt).

Egentlig skal man jo ikke mate fuglene i Oslo, pga evt rotter, men han sitter der jo i bakgården...under en busk...ser dritvåt og bustete ut. Og mett er han antakelig ikke.

Bare så synd at han skreik og fløy da jeg kasta peanøttene til ham. :(

Håper han skjønner tegninga etterhvert :)

76740.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låne Quattro, ja takk! Traktor måker toppen av bakke, men ikke bakke. Lurt.

Actros, jeg ser snart ikke utebordet og jeg sliter seriøst med å finne hagegjerdet..

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat vært ute og gitt en svarttrost peanøtter (uten salt).

Egentlig skal man jo ikke mate fuglene i Oslo, pga evt rotter, men han sitter der jo i bakgården...under en busk...ser dritvåt og bustete ut. Og mett er han antakelig ikke.

Bare så synd at han skreik og fløy da jeg kasta peanøttene til ham. :(

Håper han skjønner tegninga etterhvert :)

76740.jpg

Det var snilt av deg =D

Husker fra en gang da jeg var veldig liten, dro jeg på butikken å kjøpte en pariserloff, til en And med skada nebb.:D

- Mercedes 190E Svære hjul edition

Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låne Quattro, ja takk! Traktor måker toppen av bakke, men ikke bakke. Lurt.

Actros, jeg ser snart ikke utebordet og jeg sliter seriøst med å finne hagegjerdet..

Eirik

Hihi :op:

Jeg vet, det er mye snø.

Man kan klage over at det er SUV-er i Oslo, men de fleste misunner vel de som har det nå for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var snilt av deg =D

Husker fra en gang da jeg var veldig liten, dro jeg på butikken å kjøpte en pariserloff, til en And med skada nebb.:D

Det er empati på høyt nivå :D

Endene her borte i Frognerparken har snart bare en halvmeter isfri svømmebane igjen, men de blir godt fôra tror jeg. :m'm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupps... :) Nå skal jeg ikke angi hvor mye, men det er visst rekord siden 1987, og snart rekord siden 60-tallet.

Ligger snøen fortsatt hos dere, eller har det regnet bort?

Nei, snøen har regna vekk. Det er nokre dammar med vatn igjen.

Det var trygg is vatne.

Endret av Actros 8x8

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår