Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

hun er ikke død, men lurt og tenke seg om før man prater om familien til andre som man ikke kjenner:)

var det til knut da er det meg som har missforstått:) da vet du det, ingen i familien min er døde uten om lillebroren min:)

beklager om det virka sånn

halla folkens:) blei litt dum start på chattinga ,men :D

skal i dag?:) fått fjernstyringa snart eller? ;)

Knut har hvertfall liggi med alle fedrene:D

grisegutten :rolleyes:

- 04 audi a4 tq

x 03 vw passat tdi

x 99' audi a4 1.8t

x 89' audi 80 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beklager om det virka sånn

skal i dag?:) fått fjernstyringa snart eller? ;)

joda det går bra hehe:) den ligger fortsatt i oslo ,fikk brev om att jeg må ta med kvittering som viser innhold,og verdi for tollklarering av esken + fødselsnummer+ att jeg må utfylle skjema!!!!

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han får trent seg på mordi:thumb mye motstand i ene hullet;)

mor er død

beklager :(, mente knut (nick: "mordi")

hun er ikke død, men lurt og tenke seg om før man prater om familien til andre som man ikke kjenner:)

var det til knut da er det meg som har missforstått:) da vet du det, ingen i familien min er døde uten om lillebroren min:)

Hva skjedde her? :confused:

Kan liksom ikke se at Petter sa noe galt jeg. For man kan ikke alltid gå ut fra at noen er døde når man tuller med hverandre.

Dersom noen eventuelt er død og en blir trist, så ville jo ingen tullet om det. Bare da lurt å gi andre et hint...

Eller misforsto jeg alt nå? Jeg er rimelig trøtt, så kan ha misforstått :)

Uansett, det må være vondt å ha mistet en bror Chris :hug:

Regner med det var sant, selvom du tullet og sa moren din var død når det ikke var tilfelle...

Min dypeste medfølelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han mente knut, derfor han sa "mordi" mordi87 akk som knuter'n:P hehe

Ja, men uansett... Nå har faktisk Marius ordna med mordi og alle andres i denne tråden (untatt min) uten at noen har bremsa han før.. ;)

Men om Chris har problemer med "yo mamma"-jokes osv, så får det bli skjerpings fra flere enn Petter. Han er jo den største engelen av dere alle her inne :op:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår