Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

Hva skjedde her? :confused:

Kan liksom ikke se at Petter sa noe galt jeg. For man kan ikke alltid gå ut fra at noen er døde når man tuller med hverandre.

Dersom noen eventuelt er død og en blir trist, så ville jo ingen tullet om det. Bare da lurt å gi andre et hint...

Eller misforsto jeg alt nå? Jeg er rimelig trøtt, så kan ha misforstått :)

Uansett, det må være vondt å ha mistet en bror Chris :hug:

Regner med det var sant, selvom du tullet og sa moren din var død når det ikke var tilfelle...

Min dypeste medfølelse!

han sa det att han hadde trening med morra mi, er så lei det morra di greiene , så sa jeg att moren min er død. ikke får å være tulling,men det er liksom ikke smart og slenge dritt om noen familie medlemmer til andre man ikke kjenner hvis det faktisk er realitet att de har gått bort. og ja broren min døde.

poenget er att det er dumt og si noe sånt:) greit att man tuller og sånnt for sånn er vi gutter oss i mellom ,og jenter også for all del:) men det er ikke noe man sier til folk man ikke "kjenner". tenk og jeg nettopp hadde mista morra mi i dag. jeg har gått i klasse med en gutt i nesten ett år nå,jeg spurte han på tull om faren hans hadde volvo,så sier han til meg : chris er du idiot du vet jo han ikke har det. Nei sier jeg da,slutt å kødd da Leif (han i klassen) . så tenkte jeg meg om og skjønte jeg hadde driti på draget da det ikke er lengere enn 2 år siden faren hans døde,og han ble merkbart lei seg. så tenk før man sier noe:)

men ja jeg skjønte først etterpå att det var jeg som hadde lest feil

EDIT sry petter hvis jeg fikk deg til og bli lei deg på en eller annen måte:) :hug::hug:

Endret av crezit

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men uansett... Nå har faktisk Marius ordna med mordi og alle andres i denne tråden (untatt min) uten at noen har bremsa han før.. ;)

Men om Chris har problemer med "yo mamma"-jokes osv, så får det bli skjerpings fra flere enn Petter. Han er jo den største engelen av dere alle her inne :op:

Unntatt din? Hva vet du om det?:)

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han sa det att han hadde trening med morra mi, er så lei det morra di greiene , så sa jeg att moren min er død. ikke får å være tulling,men det er liksom ikke smart og slenge dritt om noen familie medlemmer til andre man ikke kjenner hvis det faktisk er realitet att de har gått bort. og ja broren min døde.

poenget er att det er dumt og si noe sånt:) greit att man tuller og sånnt for sånn er vi gutter oss i mellom ,og jenter også for all del:) men det er ikke noe man sier til folk man ikke "kjenner". tenk og jeg nettopp hadde mista morra mi i dag. jeg har gått i klasse med en gutt i nesten ett år nå,jeg spurte han på tull om faren hans hadde volvo,så sier han til meg : chris er du idiot du vet jo han ikke har det. Nei sier jeg da,slutt å kødd da Leif (han i klassen) . så tenkte jeg meg om og skjønte jeg hadde driti på draget da det ikke er lengere enn 2 år siden faren hans døde,og han ble merkbart lei seg. så tenk før man sier noe:)

Jeg forstår du er sår fordi du har mistet noe av det mest dyrbare i livet ditt. Men når du er litt eldre så vil du se at det er uendelig mange typer sorg, og man kan ikke ta hensyn til alle og dermed unnlate å si ting. Man vokser på å si feil ting og, som du sikkert vokste på å høre du såret og var en idiot. Det er først når man ikke tør si ifra at det vonde vokser inni en.

Syns det er fint du delte dette med oss jeg Chris. Og jeg skjønner du er lei jokes hentydet til familie... Det er lov.

Og det respekterer vi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er glad :D

vi har hatt varmegrader i 3 dager nå,og fler skal det bli :D asfalten og alt har begynt å komme frem :D:D:D

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår