Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

Kjøpte faktisk ikke tven gjennom jobben. Fant den 4000kr billigere inkl. frakt på nettet enn personal pris! :O

Utsalgspris var 20 000

Pers pris var 15 000

Jeg kjøpte for 11 000 ferdig levert på dør fra Frankrike ^_^

nice :D har sett flere sånne tilfeller med elkjøp :shake:

- 04 audi a4 tq

x 03 vw passat tdi

x 99' audi a4 1.8t

x 89' audi 80 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

nice :D har sett flere sånne tilfeller med elkjøp :shake:

Ikke alltid vi er billigst nei.

Men er så glad vi ikke har den 150% prisgarantien lenger! Folk kommer og maser om den hele tia fordi de finner en vare 5kr billigere ett annet sted.

Og vi har heller ikke den 30 dagers retur greia til Elkjøp, noe jeg også er kjempe glad for! Elkjøp kan du jo utnytte som bare det, kjøpe en vare og bruke i 30 dager, levere tilbake, kjøpe ny vare osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alltid vi er billigst nei.

Men er så glad vi ikke har den 150% prisgarantien lenger! Folk kommer og maser om den hele tia fordi de finner en vare 5kr billigere ett annet sted.

Og vi har heller ikke den 30 dagers retur greia til Elkjøp, noe jeg også er kjempe glad for! Elkjøp kan du jo utnytte som bare det, kjøpe en vare og bruke i 30 dager, levere tilbake, kjøpe ny vare osv osv.

hehe :rolleyes:

- 04 audi a4 tq

x 03 vw passat tdi

x 99' audi a4 1.8t

x 89' audi 80 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår