Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

æru en liten mamma dalt? :op:

:rolleyes: Maaammmaa knuut erter meg

flytta ut for 10 år siden jeg :)

gammal er du da? :op:

Du ropte :)

se:

hvilken forsterker/reciver du vill anbefale da? i stedet for yamahaen ;)

Vurderer en slik pakke, men stian sier jeg burde gå for en mer kraftfull forsterker...

- 04 audi a4 tq

x 03 vw passat tdi

x 99' audi a4 1.8t

x 89' audi 80 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se:

Vurderer en slik pakke, men stian sier jeg burde gå for en mer kraftfull forsterker...

Jeg kjøpte Yamaha RX-V463, ble anbefalt den av to av gutta som jobber på brunt hos oss. Burde kanskje valgt storebroren, RX-V663 (eller noe sånt) da den har ordentlig støtte for HD lyd. Men er mer enn nok fornøyd med den jeg har nå, eneste jeg kunne ønsket er en HDMI inngang til da jeg kjører alt via recieveren.

Er nok ikke så dumt og heller kjøpe en litt kraftigere reciever enn du egentlig trenger, så har muligheten til å oppgradere høyttalere i fremtiden. Som jeg sier til de fleste kundene jeg har: "Du får hva du betaler for".

Aldri hørt om Dynavoice før (men er jo så mange merker riktignok), selv så kjøpte jeg KEF høyttalere, og med tanke på prisen er jeg kjempe fornøyd! Overraskende brukbar bass, selv uten en subwoofer (Igjen så ble jeg anbefalt disse).

Men hvis du er hifi freak så er jo alt jeg har nevnt nå bare piss :op: Men jeg ville bare ha litt ekstra lyd til spill og film og muligheten til å ha surround når jeg gamer - til en rimelig penge :)

Linker:

Reciever

Høyttalere

Par dårlige bilder av mitt oppsett

Endret av al3x
Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt det fine alex skreiv :)

dynavoice skal vist være ganske bra iforhold til prisen, men de er litt dårlig skrudd sammen(ikke noe dempemateriale og ikke pakninger i mellom element kanten og kassa), og frekvenskurven er noe ugjevn =/

Kef høytalerene som du viste blir muligens bittelitt over min prisklasse

- 04 audi a4 tq

x 03 vw passat tdi

x 99' audi a4 1.8t

x 89' audi 80 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dynavoice skal vist være ganske bra iforhold til prisen, men de er litt dårlig skrudd sammen(ikke noe dempemateriale og ikke pakninger i mellom element kanten og kassa), og frekvenskurven er noe ugjevn =/

slikt kan du jo ordne billig selv hvis de egentlig er bra i seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten at jeg kan så alt for mye, så høres ikke "dårlig skrudd sammen", "dårlig demping" og "ikke pakninger mellom" veldig bra ut :op:

Kjipt å få skurr/skrangling når du bruker dem =/

Jeg satt og vurderte denne pakka en stund:

Elprice pakke

Og den virket forsåvidt grei, med unntak av at det er papir i elementene.

Men du kunne jo hørt med de folka hos sorround.no om det er nok med den forsterkeren de har satt opp, eller om du kan bytte ut med en litt kraftigere f.eks.

Edit: Glemte å quote

Endret av al3x
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten at jeg kan så alt for mye, så høres ikke "dårlig skrudd sammen", "dårlig demping" og "ikke pakninger mellom" veldig bra ut :op:

Kjipt å få skurr/skrangling når du bruker dem =/

Jeg satt og vurderte denne pakka en stund:

Elprice pakke

Og den virket forsåvidt grei, med unntak av at det er papir i elementene.

Men du kunne jo hørt med de folka hos sorround.no om det er nok med den forsterkeren de har satt opp, eller om du kan bytte ut med en litt kraftigere f.eks.

Edit: Glemte å quote

hehe;), virka kanskje litt brutalt det jeg sa om de høytalerene, men det er noe jeg har lest inne på AV-forum:)

- 04 audi a4 tq

x 03 vw passat tdi

x 99' audi a4 1.8t

x 89' audi 80 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår