Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

hadde du giddi rask modd med dissa også?:P eller lære meg hvordan jeg modder felger på bil?:Phttp://www.google.no/images?q=tbn:LsfE9LXg2peERM::http://www.tunershop.de/felgen/images/brock-b1-85x17-poliert-gr.jpg

Tror ikke de passer så bra på din bil, siden den er så lys... Tror det kan bli litt kjedelig... Men felgene er fete;) Så dritbra ut på Rune sin, og ser like bra ut på AudiRS4 sin;) Men de er/var jo svarte;)

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe:) Greeeit:op: Venter på svar fra en annen dude, han var villig til å betale 4k, men måtte sjekke om de passa på hans først, hadde inntrykk av at han ikke hadde noe særlig peiling egentlig:) Skal holde deg updated Chris;)

den er grei:P tar det her på pm eller msn da;)

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke de passer så bra på din bil, siden den er så lys... Tror det kan bli litt kjedelig... Men felgene er fete;) Så dritbra ut på Rune sin, og ser like bra ut på AudiRS4 sin;) Men de er/var jo svarte;)

sant det, er det jeg var redd for:/dukenukem tror "mange" og tynne eiker blir mye bedre .men vet ikke heelt åssen ,har ikke titta så mye på felger gitt;) men har vurdert og ta en liten alex;) dvs lakke 2 delt med svart:P

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant det, er det jeg var redd for:/dukenukem tror "mange" og tynne eiker blir mye bedre .men vet ikke heelt åssen ,har ikke titta så mye på felger gitt;) men har vurdert og ta en liten alex;) dvs lakke 2 delt med svart:P

Tror litt mørkere felger blir fett på din jeg:)

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår