Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

er ikke helt fan av 1,6 du eller? hehe

jeg selv syns det blir for spinkelt, er vel ikke fan av non quattro heller, men er jo greit stillt økonomisk ,så jeg har råd til det :) men for all del har ikke for mye penger det har man aldri. jeg er kanskje litt for krav stor generelt når det gjelder biler og motor og hjuldrift. men det er meg i ett nøtteskall;) er ikke noe galt med 1.6 i det hele tatt ,det er både fornuftig og billig! ser de som har store motorer og dyre biler de blir som regel ikke like fort ferdig med bila sine siden det KOSTER! de andre bruker penger på finish istedenfor motor;)mens andre har lån gjennom tynntarmen og andre er jævlig bortskjemte.

Endret av crezit

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar Stian blir låst ute, og må mekke på Audien! Måtte jo bort og hilse der han satt, gul og blå om hverandre ettersom faren hans slår han:(

GOD BEDRING! Vi hjelper deg på bedringensvei..

og du lot han sitte der å fryse? kunne ha slippi stakkaren inn litt da...

- 04 audi a4 tq

x 03 vw passat tdi

x 99' audi a4 1.8t

x 89' audi 80 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva trur du moren min ville sagt om jeg tok med ett skittent gatebarn inn? Hun ville blitt opprørt og direkte lei seg...........

HAHA gi han ei tåte flaske med noe vodka i da blir han da i det minste tatt som en stakkarsli gutt med downs,kanskje morra di får litt sympati og skrur forn!;)

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår