Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

sikker på at det er en M? :)

Nei:op: men er værtfall en 6serie:)

så en slik M6 640 i tr.heim når jeg var der:) faktisk ikke så værst:op: men er da audi som er tingen;)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell om clay og dens hensikt:) er ikke så inne på bilprodukter:op: hehe

he he skal vi få til vøtt :D

1008Quik_Clay.jpg

slik ser den jeg bruker ut :)

det som følger med er:

-quik detailer

-clay

først må bilen vaskes GRUNDIG etter dette sprayer du quik detailer på bilen og på leirestykket. Hold området vått hele tiden mens du holder på. Gni leireklumpen på lakken til du kjenner at motstanden er borte. Hvis du kikker på leireklumpen vil du se at denne har blitt skitten, denne har da fått vekk forrurensing og urenheter i lakken. Kna frem en ny side og fortsett over hele bilen til den er helt glatt.

Voksing av bilen er et must etterpå :D

Quik detailer kan også brukes alene mellom voksinger eller bare for å få ekstra glans.

koster ca 170 kroner mener jeg å huske ? :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he skal vi få til vøtt :D

1008Quik_Clay.jpg

slik ser den jeg bruker ut :)

det som følger med er:

-quik detailer

-clay

først må bilen vaskes GRUNDIG etter dette sprayer du quik detailer på bilen og på leirestykket. Hold området vått hele tiden mens du holder på. Gni leireklumpen på lakken til du kjenner at motstanden er borte. Hvis du kikker på leireklumpen vil du se at denne har blitt skitten, denne har da fått vekk forrurensing og urenheter i lakken. Kna frem en ny side og fortsett over hele bilen til den er helt glatt.

Voksing av bilen er et must etterpå :D

Quik detailer kan også brukes alene mellom voksinger eller bare for å få ekstra glans.

koster ca 170 kroner mener jeg å huske ? :hello:

Dette blir handla i neste uke:D

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fått ordna vakumslangen til turbotrykkmålern, så att forrige eier hadde satt den på innsuget nærmest torpedoveggen:/ så må få kjøpt lengre slange for så å skjøte! oh noes;(. fikk bort det meste av "during" i målern. andre som hører nåla "vibrer" litt ved pådrag eller høyt gir i lav fart? må vel kanskje prøve og kjøpe ny måler;)

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fått ordna vakumslangen til turbotrykkmålern, så att forrige eier hadde satt den på innsuget nærmest torpedoveggen:/ så må få kjøpt lengre slange for så å skjøte! oh noes;(. fikk bort det meste av "during" i målern. andre som hører nåla "vibrer" litt ved pådrag eller høyt gir i lav fart? må vel kanskje prøve og kjøpe ny måler;)

aldri vært borti:D

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår