Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

helse/slanke freak :D

Synder for at jeg var lat i fjor.

Jeg ser, stakkars Ida! :P

Hadde vært så evig fun å vært med på paradise, ser ut som de har det rått.

Okei, det hele startet med at jeg spurte Stian om en tjeneste. Jeg reiste bort til han, og dingte på (dingdong you know) Stian kommer ut, og sier vi skal til "eksen". Okei tenkte jeg, dette kan bli en morsom threesome, så vi satte oss i den råtne corollaen til moren hans, som faktisk går super fort! Og kjørte til ehm, ehh Eidanger.. Og som dere sikkert vet, så er ikke Stian rolig på gassen, og i den super raske corollaen så er det hjulspinn, kjøring med brekket oppe, hopping på dompler og stor fart! Ikke nok med det, men trur du faen ikke jævelen nesten kjører ned 2 folk!!!!!!!!! Har ikke svetta så mye som jeg gjorde :o Nei, tilbake til poenget. Vi kom frem til eksen og da sier Stian, vent her, jeg skal bare hente pcen. Venta nå der i 15 min og han kommer ut med pcen under den svette armhulen sin..

Deretter kjørte vi til byen for og kjøpe noe iskrem og reiste hjem og spiste honning! Så en film, og camma med Sandmo ( han syntes jeg var søt :) ).

Nå har jeg også sett bilde av alle dere aktive brukere av denne tråden, og må virkelig få sagt at dere så ikke ut som jeg hadde trudd! Takk for en fin kveld Stian, den lille tissen din gjorde meg øm i hele kroppen.......

haha.. Artig! Kom med mer..

Hvem var det som overrasket mest når det kom til bildene?

Og hadde han bilde av Hege? :batman: Hun er sparsom på bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, det hele startet med at jeg spurte Stian om en tjeneste. Jeg reiste bort til han, og dingte på (dingdong you know) Stian kommer ut, og sier vi skal til "eksen". Okei tenkte jeg, dette kan bli en morsom threesome, så vi satte oss i den råtne corollaen til moren hans, som faktisk går super fort! Og kjørte til ehm, ehh Eidanger.. Og som dere sikkert vet, så er ikke Stian rolig på gassen, og i den super raske corollaen så er det hjulspinn, kjøring med brekket oppe, hopping på dompler og stor fart! Ikke nok med det, men trur du faen ikke jævelen nesten kjører ned 2 folk!!!!!!!!! Har ikke svetta så mye som jeg gjorde :o Nei, tilbake til poenget. Vi kom frem til eksen og da sier Stian, vent her, jeg skal bare hente pcen. Venta nå der i 15 min og han kommer ut med pcen under den svette armhulen sin..

Deretter kjørte vi til byen for og kjøpe noe iskrem og reiste hjem og spiste honning! Så en film, og camma med Sandmo ( han syntes jeg var søt :) ).

Nå har jeg også sett bilde av alle dere aktive brukere av denne tråden, og må virkelig få sagt at dere så ikke ut som jeg hadde trudd! Takk for en fin kveld Stian, den lille tissen din gjorde meg øm i hele kroppen.......

he he jeg kjører vel pent :D

han gubben var vi ikke SÅÅÅ nærme :win vi bare kutta svingen litt.....

hu kjærringa løp jo for harde livet hahahhaha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er noe av det sant? :D fortell mer :D

he he jeg kjører vel pent :D

han gubben var vi ikke SÅÅÅ nærme :win vi bare kutta svingen litt.....

hu kjærringa løp jo for harde livet hahahhaha :D

haha :D

- 04 audi a4 tq

x 03 vw passat tdi

x 99' audi a4 1.8t

x 89' audi 80 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synder for at jeg var lat i fjor.

NR.1

Hadde vært så evig fun å vært med på paradise, ser ut som de har det rått.

NR.2

haha.. Artig! Kom med mer..

NR.3

Hvem var det som overrasket mest når det kom til bildene?

Og hadde han bilde av Hege? :batman: Hun er sparsom på bildene.

Nr.1 . Ja hadde vært gøy det, men lite gøy og bli filmet dagen lang :p

Nr.2 . Nei, mere kommer ikke..

Nr.3 . Al3x var ikke som jeg hadde trudd i det hele tatt! Når jeg så Alex så, så jeg for meg en volvo 240 kar :p Ikke noe bilder av Hege nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår