Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

Neida, kan være litt snill mot deg da ^^

Kjøpt facelift frontlykter (til meg og Stian), nye 6000k H7 xenonpærer og sort film til å legge på lyktene (kan ikke la de være i krom)

Og så henta jeg kabinett til å bygge server i samtidig i dag. Lessa bilen full av pakker.

Skal du bygge server? Til hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du bygge server? Til hva?

Til de alt for mange harddiskene mine. Kabinettet har plass til totalt 18 disker (17 med en cd/dvd rom da). Har 8 stk som skal inn der nå, + en ekstern :D

Skal brukes til lagring, backup, printserver, streaming av musikk og video til PS3'n, og torrents (selvfølgelig kun de lovlige :angelsmili:).

Legger inn alt så jeg kan kjøre webserver på den også, men har ikke behov for det nå.

Styrer alt via vnc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de alt for mange harddiskene mine.

Skal brukes til lagring, backup, printserver, streaming av musikk og video til PS3'n, og torrents (selvfølgelig kun de lovlige :angelsmili:).

Legger inn alt så jeg kan kjøre webserver på den også, men har ikke behov for det nå.

Styrer alt via vnc

Skjønte ikke hva vnc var.. Men skjønner at alt du foretar deg er helt lovlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår