Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

Gjest brunerune
vil dere se noe tøfft?

Jeg skjønner ikke hvorfor ikke alle har slike blinklyspærer som jeg kjøpte idag. ALDRI sett noe så pent :)

(Syns jeg da) PS. Det oranskje synes nesten ikke. Kom me på bildet av en eller annen merkelig grunn. De har slik oljefarge på en måten. Blå, lilla, gull, grønn osv.

DSC01223.jpg

Værste jeg har sett på lenge. Og pæren kalles "Diadem".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Når blir det wheeeelz på kjerra di a Rune? :)

Eirik

Når jeg gidder.

TH2-1775_l.jpg

8,5x17" med 225/40/17 vel å merke. Grisekjøring begynner å bli gøy, og trenger mer feste. Hehe.

Jeg glemte det at jeg bodde på vestkanten og tilhørte den finansielle flåsekoret, og vi får jo ikke vite ting før på høsten. :cool:

Alt bra med deg da Rune?

Alt topp, leiter etter leilighet sammen med dama nå. Men er ikke så lett i disse dager visstnok.........

Deg da Hege?

Endret av brunerune
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt topp, leiter etter leilighet sammen med dama nå. Men er ikke så lett i disse dager visstnok.........

Deg da Hege?

Trodde det var rimelig enkelt å få tak i noe jeg? Men sikkert ikke når man er så kresen (som deg) ;)

Bortsett fra at det snør igjen, så er det ikke så verst faktisk. Skal jobbe ikveld, men fri resten av helgen, og det er liksom så langt tankene mine rekker i dag. :op:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Heiv på sommerdekk igår jeg, og her er det 7 grader og strålende sol. Så jeg klager hvertfall ikke ;) Og jeg har fri om 4,5 timer. Woho!

-Og ja, jeg er kresen. Men dama er verre. Og gidder ikke betale 3 mill for leilighet på 60 kvadrat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I give you best price ;)

har bestilt meg belysnings pakke:D satser på at det passer i a4`en min ;) parklysa mine har starta å blinke no jævlig (ser ut som en poltibil!) så bestilte meg motstandskit også ;)

Betalte du serriøst 1000 KR for alle di pærene??????

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja gutter. Hvordan henger'n? Noen som fikk igjen på skatten?

Bøyd til høyre, henger vanligvis litt til venstre.

Jeg har ikke fått selvangivelsen min, men har bestilt pin-kode ;o Men om jeg ikke får igjen dør jeg... Betalte over dobbelt så mye som en med likt lønnstrinn lønn her.

Duda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiv på sommerdekk igår jeg, og her er det 7 grader og strålende sol. Så jeg klager hvertfall ikke ;) Og jeg har fri om 4,5 timer. Woho!

-Og ja, jeg er kresen. Men dama er verre. Og gidder ikke betale 3 mill for leilighet på 60 kvadrat.

dyrt:D her får du et rimelig nytt hus til den prisen:op:

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår