Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet


Sandmo

Anbefalte innlegg

  • Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • Sandmo

    7025

  • mordi87

    5255

  • _eSOo_

    4950

  • henne

    3918

Top Posters In This Topic

Kjørte du?

 

 

 

 

Ikke meg hvertfall.. Jeg ligger på under 21 i BMI ;)

 

Jeg kjørte jah.

Var på vei til jobb, så skulle jeg svinge av veien, som leder inn mot parkeringa på jobben, så da sklei æ ned i grøfta og inn i ett gjerde. =D

Så da måtte jeg gå til de på jobben, å be om hjelp til å trekke meg opp. =P

 

2 tonn Amerikansk jern med tørre dekk, lang vandring(bremsepedal) og hjul som låser seg med engang, sperra bakaksling, hard pakka snø og Automat. en fin fin blanding =D

 

Vistes ikke på bila at æ krønsja gjerde. =)

- Mercedes 190E Svære hjul edition

Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det gikk såpass greit da. Regner med du fikk en støkk...

...Og de på jobben fikk kanskje noe å le av? ;)

 

32383910002_large.jpg

Var en makan som disse 2, bare ikke med 4 lykter.

 

Skulle sett hu skole(emoungen) jenta, som så det hele, så jo helt føkka ut da jeg kom ut av bila, å klødde meg i hodet.=D

 

Så da jeg og 2 fra jobben skulle dra den opp, sa han som kjørte "Jææven er jo en tung jævel det derre, er ikke sikker på æ klare å få opp denj", men var itjnå props for X5n nei.

- Mercedes 190E Svære hjul edition

Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

word:pimp:pimp

Fant ikke den artikkelen jeg lette etter, men fant denne og den sier jo det samme:

http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.4138371

 

"Men den viser for eksempel at Yngvar Andersen, trener i Bedre Puls, har en BMI på 30. Dette skulle tilsi at han er sykelig overvektig."

Han er 1.90 høy og veier 103kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår