Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet


Sandmo

Anbefalte innlegg

  • Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • Sandmo

    7025

  • mordi87

    5255

  • _eSOo_

    4950

  • henne

    3918

Top Posters In This Topic

Neida, forstillingen (som jeg har klaget på for lenge) Hadde rett og slett ikke noe å slite på lenger.... :p

 

Så kula på nedra bakre bærearm fant ut at den ikke ville henge på lenger..

 

Slapp unna med 500,- i egenandel, for å bli slept hjem 35 mil. Heldigvis var det andre på hytta, som hentet meg.. Så slapp jeg å bli med bilen hjem :p

 

Så nå leter jeg febrilsk etter noen som har komplett sett inne... Så smeller jeg over det, og tar en kontroll på spissing.. Så er det tut og kjør igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper du er fornøyd nå som du må bruke mer penger på den? :op:

 

Er no dritt når det dukker opp sånt.

 

Jeg hadde planer om å bytte hele forstillingen.. Men hadde regnet med å få ventet til litt lengre ut på våren.

 

Men nå må det i allefall gjøres :p

 

 

Grovt det jeg har regnet ut som må kostes på før jeg selger:

 

Forstilling: 3000,-

Justere spissing: 750,-

Ny midtre potte: ~850,-

Ny hovedlykt høyre side ~3-500 brukt,-

 

Så, om jeg slipper unna med rundt 5k til i påkost, så er jeg fornøyd :)

Forhåpentligvis får jeg vel kanskje igjen 45k for den til sommeren.

 

Har da byttet klosser, skiver og overhalt kalipere fremme, byttet begge hjullager fremme, komplett forstilling (bærearmer og lenkearmer) Fikset/loddet airbag-kontakt, og bytter olje nå på våren, skifter plugger, luftfilter, pollenfilter, oljefilter og olje før salg. Er også EU-godkjent i over 1 år til, og vil nok klare den neste med glans :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår