Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet


Sandmo

Anbefalte innlegg

  • Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • Sandmo

    7025

  • mordi87

    5255

  • _eSOo_

    4950

  • henne

    3918

Top Posters In This Topic

4.2 skal være slappere enn 2.2 ? Synes ikke den var slapp jeg, var et gjevnt digg drag hele veien til 200:) Og bilen ville mye mer. Er litt åpen for om det blir 2.2 eller 4.2, liker begge egentlig.

eneste som er bestemt er at det skal være avant og manuelt gir, og ikke altfor lenge til baksetene kan settes inn, gratis. :)

Audi Coupe Quattro & Audi Coupe Quattro -http://www.bilforumet.no/prosjektforum/232198-stiffmast-audi-coupe-quattro-89-na-bilder.html

Audi 100Sedan 2.8E 91mod(TILSALGS) - Audi A4Avant 1.8 01mod(SOLGT) - Bmw 520 89mod(KVITT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4.2 skal være slappere enn 2.2 ? Synes ikke den var slapp jeg, var et gjevnt digg drag hele veien til 200:) Og bilen ville mye mer. Er litt åpen for om det blir 2.2 eller 4.2, liker begge egentlig.

eneste som er bestemt er at det skal være avant og manuelt gir, og ikke altfor lenge til baksetene kan settes inn, gratis. :)

 

halla stian! skjer a?:D kjøp deg 2.2 tq lettere og trimme og går som ett helvette. tåler masse trykk , feitere topppakning og seriøse bolter er hvertfall 1.7 bar ladetrykk gogog!

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....Noen som har erfaringer med S4 4.2 ? Med manuelt gir såklart! Noe jeg burde være obs på før jeg finner meg en ?

 

Raboc her på bilforumet har S4, så du kan kanskje sende ham em PM om du lurer på noe. Han er på bilforumets kanal på IRC og.

 

 

http://nbsp.blogg.no/

 

Kunne dette kanskje vært noe for deg, Hege? Eller noen av dere andre? :)

Jeg har hvertfall sendt inn en søknad :D

 

Hihi.. Morsomt :op:

 

 

 

Jupp :) Fint bilde da. Du ser ut som en lykkelig audieier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halla stian! skjer a?:D kjøp deg 2.2 tq lettere og trimme og går som ett helvette. tåler masse trykk , feitere topppakning og seriøse bolter er hvertfall 1.7 bar ladetrykk gogog!

 

Hehe.

Enten 2.2 eller 4.2, er fordeler og ulemper med begge. Alt som er bestemt er at det enten skal bli S4 eller S6, helst s4 med s6 fjærben, da jeg liker s4 fronten mye bedre enn s6 fronten, ser litt sintere ut :P

 

Må bare jobbe som et helvette og spare, så har jeg penga klar i juni:)

 

 

Sindre tar mest sannsynelig over a4'a mi:P Han er 90% sikker, skal bare vaske den skikkelig utvendig og innvendig, så farn hans får sett den:P

Audi Coupe Quattro & Audi Coupe Quattro -http://www.bilforumet.no/prosjektforum/232198-stiffmast-audi-coupe-quattro-89-na-bilder.html

Audi 100Sedan 2.8E 91mod(TILSALGS) - Audi A4Avant 1.8 01mod(SOLGT) - Bmw 520 89mod(KVITT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.

Enten 2.2 eller 4.2, er fordeler og ulemper med begge. Alt som er bestemt er at det enten skal bli S4 eller S6, helst s4 med s6 fjærben, da jeg liker s4 fronten mye bedre enn s6 fronten, ser litt sintere ut :P

 

Må bare jobbe som et helvette og spare, så har jeg penga klar i juni:)

 

 

Sindre tar mest sannsynelig over a4'a mi:P Han er 90% sikker, skal bare vaske den skikkelig utvendig og innvendig, så farn hans får sett den:P

 

hehe ikke dumt det nei!:) lettere og trimme 2.2 og den tåler en del juling.. men nok om det:D

 

få vaska bilen å selg til Sindre. ta og polere den litt også slik att faren hans ser att den er tatt godt vare på . noe som den er. vi har jo vaska en del for og si det sånn:D

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår