Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

Wow, at så mange dame gjør det tror jeg er løgn. De sier det bare fordi de har gjort det 1 gang på 10 år ellerno.. Tror jeg.

Jeg kan, med hånden på hjertet, si at jeg aldri har gjort det! :D

trudde det faktisk ikke var så mange :op: skal vedde på at hege ikke gjør det selv? :rolleyes:

tar jeg feil nå, får jeg sikkert bank (:

Når man ikke alltid får opp korken på en brusflaske selv, så gidder man ikke prøve seg på dekkskifte... :op:

Dessuten ville jeg vært bekymret for at jeg ikke hadde skrudd dem på hardt nok. Eller noe sånt.

Hege er jo villig til å betale et par tusen for oljeskift, så tviler på at hu tar dekkskiftet selv :op:

Jupp, jeg har liksom ikke interessen av å lære meg sånne guttegreier. Hvilket burde være legitimt, selv i 2009 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ikke alltid får opp korken på en brusflaske selv, så gidder man ikke prøve seg på dekkskifte... :op:

Dessuten ville jeg vært bekymret for at jeg ikke hadde skrudd dem på hardt nok. Eller noe sånt.

Om man er litt god i matte, så behøver man ikke være så sterk for å dra til 110 nm på en felg.

Om man har litt lengde på verktøyet, så går det lett... Bare pass på å ikke ødelegge felgene ved å dra til for hardt.

(...momentstav ftw)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår