Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

Gjest brunerune
Fine bilder du tar Rune, men kunne vi sett det var vidvinkel om du ikke sa det? Jeg er mulig dum...

Du så forresten ikke spm jeg spurte for noen sider tilbake. :rolleyes: ....Hvilket var: funnet noen leilighet ennå? :)

Kan du ikke dele prospekter du evt drar og ser på med oss da.

Jeg vil gjerne uttale meg skjønner du. :op:

Nei finner ikke en dritt :( Leiter enda.......

http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=17057056&sid=xz6fdcMLXdo559939

Den er litt aktuell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

Gjest brunerune
Fine bilder du tar Rune, men kunne vi sett det var vidvinkel om du ikke sa det? Jeg er mulig dum...

Vidvinkel bilder er typisk det du ser i prospekter osv, "panorama" bilder kan det også kalles. Det har enorm vidde iforhold til faste objektiver. Og får en leilighet til å se dobbelt så stor ut. Får også ganske kule naturbilder med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal jeg komme å gjøre det for deg? :D

Hehe, ja gjerne det.

Fått koblet opp høyre lykta (sett forfra), men disse pinnene er litt stress å få ordentlig inn i kontakta på venstresiden.

Så passer jo selvfølgelig ikke blinklys kontakta overens (trodde det jeg), så der blir det kabelsko, noe jeg burde brukt over alt bare..*Sukk* :op:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår