Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

Han kan vel ikke sette sprøyter?:op:

Nei, sprøytestikking er vel mer min greie ja :)

Nei finner ikke en dritt :( Leiter enda.......

http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=17057056&sid=xz6fdcMLXdo559939

Den er litt aktuell.

Så jo fin ut den, men syns den var dyr jeg...

Vidvinkel bilder er typisk det du ser i prospekter osv, "panorama" bilder kan det også kalles. Det har enorm vidde iforhold til faste objektiver. Og får en leilighet til å se dobbelt så stor ut. Får også ganske kule naturbilder med dette.

Kan prinsippene med vidvinkel...Men så liksom ikke helt at vinkelen var så vid på bildene. Kanskje litt på bilen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja gjerne det.

Fått koblet opp høyre lykta (sett forfra), men disse pinnene er litt stress å få ordentlig inn i kontakta på venstresiden.

Så passer jo selvfølgelig ikke blinklys kontakta overens (trodde det jeg), så der blir det kabelsko, noe jeg burde brukt over alt bare..*Sukk* :op:

husk at du må dra ut den rosa tingen ett hakk eller no før du putter inn ting, også skyve den inn igjen når alt er inni der det skal være... da sitter det ;)

hepphepp! :D det er bare å flytte over blinklys holderen fra gamle lyktene! :D

- 04 audi a4 tq

x 03 vw passat tdi

x 99' audi a4 1.8t

x 89' audi 80 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk at du må dra ut den rosa tingen ett hakk eller no før du putter inn ting, også skyve den inn igjen når alt er inni der det skal være... da sitter det ;)

hepphepp! :D det er bare å flytte over blinklys holderen fra gamle lyktene! :D

Den rosa greia knakk i to (på ene kontakten) når jeg skulle skyve den tilbake :op:

Tror ikke Marius blir så blid hvis jeg leverer tilbake lyktene hans uten pæreholder (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår