Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

hahaha...Sånn det skal være det..Hadde forresten en fest rett etter vi solgte bilen, hvor vi hadde veddemål om hvem som turte å drikke det som lå igjen i bilen fra russetiden (mai - september)

Det smakte IKKE godt.

Haha, nam nam :op:

Ååå, kom på det beste med russetia vår. Vi ble sponset av et firma i Lillestrøm som selger bar utstyr og det man trenger for å brygge øl osv selv.

Vi lagde fem 5liters dunker med øl (som faktisk smakte godt), også prøvde vi oss på noe annet, skulle vel være sats men ble en grå illeluktende guffe da vi glemte å filtrere xP Smakte piss men ble full da :D Hadde et par dunker av den å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det siste ;)

Den var på sitt tøffeste når den var matt sort og hadde de heftige felgene. Så kom den rare brunfargen, det var helt ok men litt feil. Og nå har den jo bare blitt verre, fint med hvit bil, men da må det gjennomføres. Virker som at han har glemt å lakkert de sorte listene på sidene. Og felgene burde hatt litt farge på seg hvis han skal ha alt i hvitt og sort. Ser litt halvferdig ut nå. Just my 2 cents

God morgen:) Lykke til Alex:)

Oppe tidlig for en gangs skyld! :O Må lese litt (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk bra det (:

Fikk skryt for engelsken min, de syntes jeg hadde veldig god uttale og et godt ordforråd. Presentasjonen ble et par min kortere enn når jeg øvde hjemme, så jeg skylder på nervene!

Gratulerer med vel overstått! :happyhappy:

Går gjerne litt fortere i svingene enn forutsett når en er smånervøs...

Lettere sagt enn gjort å puste dypt og ta det pent... ;)

Da pigger jeg på jobb :hellothere:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var på sitt tøffeste når den var matt sort og hadde de heftige felgene. Så kom den rare brunfargen, det var helt ok men litt feil. Og nå har den jo bare blitt verre, fint med hvit bil, men da må det gjennomføres. Virker som at han har glemt å lakkert de sorte listene på sidene. Og felgene burde hatt litt farge på seg hvis han skal ha alt i hvitt og sort. Ser litt halvferdig ut nå. Just my 2 cents

Hadde gledet meg til å se den, og jeg ble IKKE så imponert selv dessverre :(

Ble plutselig seende altfor kleen ut bak, hvitt og svart kunne godt mer igjen som du sier, osv osv.. Kul bil, men var nok fetere før ja. Han selger visst nå da, så det blir vel ikke så mye forandring framover fra hans side hvis han får solgt.

Mange fine russevans her :P hehe

Eirik

Endret av eiriksmil

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår