Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

Og hvem er så du, bortsett fra munnrapp og energisk? :)

Hehe, wtf.. munnrapp og energisk? Jeg er ingen av delene, jeg er bare flink til å late som.. ;)

Og vet du ikke at det er vanlig folkeskikk å presentere seg selv før man spør hvem andre er..? :yummy:

Får man først smaken på gode biler,

så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, wtf.. munnrapp og energisk? Jeg er ingen av delene, jeg er bare flink til å late som.. ;)

Og vet du ikke at det er vanlig folkeskikk å presentere seg selv før man spør hvem andre er..? :yummy:

Ehm...Syns å huske det var du som entret denne tråden uten å si så mye som goddag :rolleyes:

Uansett, jeg må pigge igjen. Hakke tid å diskutere med deg mer nå :hellothere:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm...Syns å huske det var du som entret denne tråden uten å si så mye som goddag :rolleyes:

Uansett, jeg må pigge igjen. Hakke tid å diskutere med deg mer nå :hellothere:

Hehe, entret tråden.. Så dette er som å komme på besøk til folk? makan.. Da må jeg virkelig få be om unnskyldning, men jeg leste ikke på dørklokka når jeg joina heller, hehe..

Du får ha en fin dag videre, så kan vi skjitsnakkes litt senere, får vel stikke en tur jeg også tenker jeg. Mårna! :biker

Får man først smaken på gode biler,

så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår