Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

Trenger hjelp. Har planer om å gjøre noe med bilen så fort feriepengene og skattepengene kommer inn på kontoen. Har tidligere fått tilsendt et bilde av Crezit av en Rød Audi A6. Det jeg kunne se på bildet var at bilen var lakket ned, ny eksos, M3 list. Jeg har klart å rote bort det bildet. bildet viser "rumpa" på bilen. Noen som har dette bildet eller vet hvor jeg kan finne det. Har lyst til å bruke det som inspirasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger hjelp. Har planer om å gjøre noe med bilen så fort feriepengene og skattepengene kommer inn på kontoen. Har tidligere fått tilsendt et bilde av Crezit av en Rød Audi A6. Det jeg kunne se på bildet var at bilen var lakket ned, ny eksos, M3 list. Jeg har klart å rote bort det bildet. bildet viser "rumpa" på bilen. Noen som har dette bildet eller vet hvor jeg kan finne det. Har lyst til å bruke det som inspirasjon.

Er det den uten skilt på bakluka? Fra Finland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legg gjerne ut bilde om du får tak i det =) har A6 jeg også, greit å se hva andre har gjort =)

1996 Audi S6 2.2tq sedan

1996 Audi A6 2.5TDI

1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt]

1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei:op: men Øya jeg kommer fra:D

Tanta til morra mi var med :D har vert på den plassen flere ganger :D

Ja vil ha alt på 1 plan:D dette er så si perfekt:) bare vi vil ha dobbelt isolert garasje og større bad, så er det Perfect:D

skal vi flytte sammen knut? :)

A6_75.jpg

A6_76.jpg

A6_77.jpg

Go nuts ;)

:wank:wank:wank:wank:wank:wank:wank:wank:wank

Hihi:) Våler på deg i helga?

kan vi få en oversikt om hvem som skal og ikke og når? :D

- 04 audi a4 tq

x 03 vw passat tdi

x 99' audi a4 1.8t

x 89' audi 80 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår