Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

ro ned litt jesper... fordi det er stor påkjenning på bilen!(forstilling, BREMSER, dekk, og flygende metallplater kan treffe bilen :op:) og var bare jeg som var dum nok ;)

Var ikke mange rundene du fikk kjørt da før bilen ble "stjålet" av en person og "herja" rundt på banen med. Lala :op:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

tyven var flink til å kjøre må jeg si :D sjøl om jeg var redd da jeg sto på sia av bana... lånte jo bort bilen til en fremmed :op:

Hehe, det skjønner jeg godt. Vet ikke om jeg hadde turt å låne bort min bil :op: Men hadde det skjedd noe med bilen hadde jeg seff betalt for å reparere det ;)

Tok ei heller ikke noe sjanser. Kjørt hele tiden så jeg visste at jeg hadde kontroll :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det skjønner jeg godt. Vet ikke om jeg hadde turt å låne bort min bil :op: Men hadde det skjedd noe med bilen hadde jeg seff betalt for å reparere det ;)

Tok ei heller ikke noe sjanser. Kjørt hele tiden så jeg visste at jeg hadde kontroll :)

hehe :) hadde jo håpa på en ny frontfanger og panser da... :D virka jo som du hadde god kontroll når jeg satt på, så jeg mista trua på det ;)

- 04 audi a4 tq

x 03 vw passat tdi

x 99' audi a4 1.8t

x 89' audi 80 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :) hadde jo håpa på en ny frontfanger og panser da... :D virka jo som du hadde god kontroll når jeg satt på, så jeg mista trua på det ;)

Så det var derfor du lot meg låne bilen ja, i håp om at jeg kom til å kjøre av :op: Ble nesten litt "skuffa" du da når det ikke skjedde? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var derfor du lot meg låne bilen ja, i håp om at jeg kom til å kjøre av :op: Ble nesten litt "skuffa" du da når det ikke skjedde? :D

neeei neeei, ikke missforstå :D fikk det bare på følelsen at jeg kunne stole på deg allerede før du tok over rattet ;)

- 04 audi a4 tq

x 03 vw passat tdi

x 99' audi a4 1.8t

x 89' audi 80 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neeei neeei, ikke missforstå :D fikk det bare på følelsen at jeg kunne stole på deg allerede før du tok over rattet ;)

Trodde ikke heller at du hadde håp om at jeg skulle kjøre av ;) Men hyggelig å høre at du følte du kunne stole på meg :D Og jeg beviste vel og du kunne det og? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår