Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

Skjer i dag da Hege?:)

Det er en lampe jeg har så lyst på... Tror de har den på Majorstua, men hørte ikke etter da jeg ble fortalt hvor.

Så meg og doggies skal ut og lete etter butikken og høre hvor jævlig dyr den er. Regner med den er litt dyr siden jeg liker den så godt. ;)

Tror forresten jeg nesten ble overkjørt av Eirik her om dagen. Han stopper tydeligvis ikke for fotgjengere... :thumb

Om han har rødt hår, hvit bil med svart panser da.

Cruiset i så fall rundt på Frogner, nonchalant med albuen lent på det nedrullede vinduet. Ikke noe klimakontroll i den bilen nei. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en lampe jeg har så lyst på... Tror de har den på Majorstua, men hørte ikke etter da jeg ble fortalt hvor.

Så meg og doggies skal ut og lete etter butikken og høre hvor jævlig dyr den er. Regner med den er litt dyr siden jeg liker den så godt. ;)

Tror forresten jeg nesten ble overkjørt av Eirik her om dagen. Han stopper tydeligvis ikke for fotgjengere... :thumb

Om han har rødt hår, hvit bil med svart panser da.

Cruiset i så fall rundt på Frogner, nonchalant med albuen lent på det nedrullede vinduet. Ikke noe klimakontroll i den bilen nei. :D

Der leste jeg noe HELT annet...

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår